مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از رفع تصرف هفت هزار و ۶۸۵ مترمربع از اراضی ملی و دولتی استان توسط یگان حفاظت از اراضی این اداره کل در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

فرشاد دوستی اظهار کرد: این میزان رفع تصرف اراضی ملی با اجرای حکم قضایی یگان حفاظت اراضی ملی و دولتی راه و شهرسازی استان ایلام، به ارزش بیش از ۲۹ میلیارد ریال از تصرف اشخاص سودجو خارج شد.

وی افزود: این میزان رفع تصرف اراضی ملی با همکاری و همراهی دستگاه قضایی استان، نیروی انتظامی و دادستان ایلام انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام بیان کرد: همپنین در این مدت (نیمه نخست سال جاری) ۲۱ هزار و ۲۳۰ متر مربع از اراضی ملی به ارزش بیش از ۷۸ میلیارد ریال رفع تصرف فوری شده است.

دوستی تاکید کرد: همه کسانی که قصد خرید زمین یا ملک در شهر‌های استان ایلام را دارند بایستی ابتدا با مراجعه با مدیریت املاک و امورحقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان، استعلامات لازم در این خصوص را کسب کرده تا در دام افراد سودجو و زمین خوار گرفتار نشوند.

وی با قدردانی از تعامل و همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی استان، یادآور شد: به طور حتم و با قاطعیت با سودجویانی که قصد تعدی و دست درازی به اراضی ملی و بیت‌المال را دارند، برخورد قانونی خواهیم کرد و برای تحقق این امر مهم از کلیه توان اجرایی و قانونی خود استفاده می‌کنیم.

برچسب ها: رفع تصرف ، نظم عمومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.