مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین از پلمب یک واحد دندانپزشکی غیر مجاز و یک مرکز طب سنتی متخلف خبر داد.

دکتر حبیب اله شجاعی نژاد مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: کارشناسان اداره نظارت بر درمان با همکاری پلیس اماکن در بازرسی‌ها موفق شدند یک واحد دندانپزشکی غیر مجاز در قزوین را شناسایی کنند.

وی اضافه کرد: تجهیزات و وسایل موجود این واحد به دلیل دخالت فعالیت غیرمجاز در امور دندانپزشکی در محل توقیف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

شجاعی نژاد بیان کرد: طی بررسی‌ها و پیگیری‌های به عمل آمده توسط کارشناسان اراده نظارت بر درمان معاونت درمان، یک فرد فاقد صلاحیت حرفه‌ای نیز در یک مرکز غیرمجاز در زمینه طب سنتی فعالیت‌هایی از قبیل حجامت، زالو درمانی، ماساژ و سایر موارد انجام می‌داد.

این مسئول ادامه داد: مرکز طب سنتی تا زمان تعیین تکلیف تعطیل و پرونده فرد خاطی به منظور اعمال قانون به دادسرای عمومی و انقلاب قزوین ارسال شد.

مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین عنوان کرد: انجام این قبیل مداخلات درمانی، بدون تخصص لازم عواقب خطرسازی را به دنبال خواهد داشت و تنها افرادی مجاز به ارائه خدمات درمانی هستند که تخصص لازم را داشته و در مکان ویژه اقدام به چنین خدماتی داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.