ویژه برنامه اهدای۲ هزار بسته آموزشی به کودکان کم برخوردار با حضور مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان و فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) برگزار شد.

همزمان با هفته وحدت و هفته دفاع مقدس، با حضور علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان، سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) و جمعی از کارکنان و کارگران فولاد اکسین، ویژه برنامه اهدای ۲ هزار بسته آموزشی به کودکان کم برخوردار برگزار شد.

همزمان با آغاز سال تحصیلی در شرکت فولاد اکسین ۲هزار بسته آموزشی برای کودکان کم برخوردار توزیع شد و این امر خیری است که شرکت فولاد اکسین در کنار بحث تولید به آن توجه ویژه دارد.

شرکت فولاد اکسین خوزستان با نگاهی ویژه به بحث تولید و جهش تولید در سال گذشته توانست عملکردی منحصر به فرد داشته باشد. در ۶ ماهه ابتدایی امسال عملکرد شرکت فولاد اکسین خوزستان در بحث تولید و ثبت رکوردهای تولیدی بی نظیر بوده و علی رغم همه محدودیت های اعمال شده توانسته ۳ رکورد بی نظیر را در تولید محصولات با ارزش افزوده بالا در شرکت با همت همه کارگران به ثبت برساند.

شرکت فولاد اکسین خوزستان البته علاوه بر بحث های تولیدی نگاهی بسیار ویژه و خاص به مسولیت های اجتماعی دارد و در این زمینه با انجام اقداماتی مثل توزیع بسته های معیشتی و آموزشی و... بذر امید را در دل کودکان و نوجوانان و جوانان این مناطق کم برخوردار بکارد.

بنا بر این گزارش همچنین در پایان این مراسم از جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران با حضور مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان و فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) تجلیل به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.