فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: نقش زنان، مادران و خواهران در دفاع مقدس بی بدیل بود که مقتدرانه در برابر دشمن ایستادند.

همایش روایت رستگاری برای گرامیداشت خانم رفعت شهیدی مادر شهید مهدی امینی و خانم مرضیه دباغ که از جمله بانوان تاثیر گذار در دوران دفاع مقدس بودند در ارومیه برگزار شد.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در همایش روایت رستگاری فاتحان مهر و ایثار که در سالن شرکت برق برگزار شد با اشاره به این که نقش زنان، مادران و خواهران در دفاع مقدس بی بدیل بود گفت: همانند این حماسه را امروز در جبهه مقاومت می‌بینیم که چگونه مردان و زنان دوشادوش یکدیگر مقتدرانه در برابر استکبار ایستاده اند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین رجبی افزود: اگر همت بانوان ایران اسلامی نبود رزمندگان با دل مطمئن به جبهه‌ها اعزام نمی‌شدند و دوبانوی مبارز خانم‌ها مرضیه دباغ و رفعت شهیدی نمادی از زنان خستگی ناپذیر و مبارز بودند.

نیر الهامی مدیرکل بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی نیز در این همایش گفت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران امروز باید با کار زینبی راه شهدا را ادامه دهند و بر جهاد تبیین تاکید داشته باشند.

در این مراسم جمشید محمدزاده همرزم شهید مهدی امینی به بیان خاطراتی از این شهید گرانقدر پرداخت.

در همایش روایت رستگاری از خانواده معظم شهدا نیز تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.