وزیر خارجه فرانسه خواستار تشکیل جلسه اضطراری و وزیر خارجه اسرائیل خواستار محکومیت لبنان از سوی شورای امنیت سازمان ملل شدند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، «ژان نوئل باروت» وزیر خارجه فرانسه بامداد سه‌شنبه در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: من خواستار تشکیل جلسه اضطراری شورای امنیت درباره لبنان در هفته جاری شده‌ام.

بر اساس این گزارش، وی همچنین از همه طرف‌ها خواست «از آتشی منطقه‌ای که برای همگان ویرانگر خواهد بود، پرهیز کنند.»

«یسرائیل کاتس» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در حالی که این رژیم از بامداد دیروز دوشنبه جنوب لبنان را آماج حملات بی امان خود قرار داده و در جریان آن صدها لبنانی شهید و زخمی شده اند، در نامه‌ای به رئیس شورای امنیت سازمان ملل خواستار محکوم کردن حملات اخیر حزب‌الله لبنان به این رژیم شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد و  «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این رژیم تنها در روز دوشنبه به یک هزار و ۳۰۰ نقطه در لبنان حمله کرده است.

حزب‌الله لبنان که هفته گذشته هدف حمله جنایتکارانه انفجار پیجرها و بی سیم ها از سوی رژیم صهیونیستی قرار گرفت، نیز در مقابل حملات به غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده و از همان ساعت اولیه صبح عملیات‌های خود علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی ساعت گذشته با پرتاب ده‌ها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۰۶ ۰۳ مهر ۱۴۰۳
واقعا که خیلی رو دارین مردم بیگناه لبنان رو به خاک و خون کشیدین آن وقت طلبکار هم هستین.دقیقا داستان دزدی که فریاد میزد دزد رو بگیرین. تف به شرف نداشتتون . روح شیطان رو سفید کردین.
Germany
ناشناس
۰۸:۴۷ ۰۳ مهر ۱۴۰۳
متاسفانه تا نباشد چوب تر فرمان نبرد گاو و خر و ما مجبوریم اسراییلیا رو بزنیم
Germany
ناشناس
۰۸:۴۴ ۰۳ مهر ۱۴۰۳
زدی ضربتی ضربتی نوش کن
Germany
ناشناس
۰۸:۳۹ ۰۳ مهر ۱۴۰۳
پیجرا رو اسراییل منفجر کرده اونوقت لبنان باید محکوم بشه ؟؟؟؟
آخرین اخبار