فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: دومین اجلاسیه شهدای شهرستان دامغان به مدت یک هفته از ۱۲ تا ۱۹ مهر ۱۴۰۳ با بیش از سه هزار فعالیت برنامه‌ریزی شد.

سرهنگ محسن مدرسی  چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس را گرامیداشت و گفت: استقلال و عزت کشور، میراث ماندگار و دستاورد عظیم دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان دامغان نتیجه زحمات ۲ ساله کلیه مسوولان است، افزود: دومین اجلاسیه شهدای شهرستان به مدت یک هفته از ۱۲ تا ۱۹ مهر امسال برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: در طول این هفته، ۹۷۴ برنامه در قالب بیش از سه هزار فعالیت برنامه ریزی شده است و ۴۴ برنامه شاخص و کلیدی برگزار می‌شود.

سرهنگ مدرسی به تشریح برنامه های اجلاسیه در دامغان پرداخت و گفت: عصر ۱۲ مهر افتتاحیه اجلاسیه در گلزار شهدای شهرستان با حضور گروه هنری راویان عشق برگزار می‌شود و ۱۹ مهرماه نیز اختتامیه اجلاسیه در سالن همایش‌های دانشگاه دامغان برنامه ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای یادواره شهدای کلاته رودبار، برگزاری محفل قرآنی عندلیبان وحی، یادواره شهدای گردان ادوات استان، اجرای رزمایش بازسازی عملیات نصر هشت در شهر امیریه، راهپیمایی نمادین و اجرای سرودهای میدانی در این هفته برنامه ریزی شد.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان تصریح کرد: از خبرنگاران و اصحاب رسانه بازتاب خبری خوبی از این رویداد را در برنامه داشته باشند و دعوت عمومی از مردم برای شرکت در برنامه های اجلاسیه را در دستور کار قرار دهند.

فرماندار دامغان نیز در این نشست گفت: ادارات و نهادهای مختلف شهرستان با تشکیل کمیته های مختلف در راستای برگزاری بهتر اجلاسیه تلاش می‌کنند.

مهدی بندرآبادی افزود: کلیه ظرفیت و توان شهرستان به کار گرفته شده است و در این راستا، ستاد برگزاری اجلاسیه در قالب کمیته های مختلف، سیاست گذاری ها را دنبال می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.