مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۳۸ طرح عمرانی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی استان به بهره برداری می‌رسد.

هنری مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی در حاشیه مراسم افتتاح و بهره برداری از طرح آسفالت در شهرستان قاین گفت در هفته دفاع مقدس افتتاح طرح‌های عمرانی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی را داریم.

او با بیان اینکه طی این ایام ۳۸ طرح عمرانی به بهره برداری خواهد رسید، افزود: امروز شاهد افتتاح طرح آسفالت جاده بین مزارع شرکت سهامی زراعی خضری دشت بیاض بودیم که این طرح به طول ۶.۵ کیلومتر و با تأمین اعتبار ۹۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات بسیج سازندگی شهرستان قاین اجرا شده است.

هنری بیان کرد: اعتبار هزینه شده برای طرح‌های عمرانی ۳۰۸ میلیارد ریال است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی عنوان کرد: این طرح‌ها شامل آبرسانی روستایی، مسکن محرومین، بهره وری آب کشاورزی شامل قنات، استخر، کانال انتقال آب و طرح‌هایی مرتبط با آسفالت می‌شود.


بیشتر بخوانید


او اظهار کرد: این طرح آسفالت امروز به نمایندگی از ۳۸ طرح عمرانی افتتاح شد.

هنری گفت: در حوزه طرح‌های مرتبط با آسفالت که ما در زمینه راه روستایی، جاده‌های بین مزارع، محوطه گلزار شهدا، حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج کار اجرایی را انجام می‌دهیم، طی هفته دفاع مقدس ۶ طرح افتتاح خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی تصریح کرد: از ابتدای سال با تأامین بیش از هزار و ۸۰۰ تن قیر توانستیم این گونه طرح‌ها را آغاز کنیم که برخی در حال انجام و مابقی به پایان رسیده است.

او گفت: با پیگیری‌های انجام شده از سهمیه قیر پارسال، هزار و ۷۰۰ تن قیر دیگر در ادامه کار در قالب طرح‌های مصوب تأمین و کار عملیاتی انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار