رشیده طلیب از رژیم صهیونیستی به دلیل تشدید حملات به مردم لبنان و نسل کشی فلسطینیان به شدت انتقاد کرد.

بیش از ۱۱ ماه جنایت رژیم صهیونیستی در غزه چیزی جز نسل کشی بیش از ۴۱ هزار فلسطینی به همراه نداشته است. اکنون تل آویو در حال تکرار همان نسل کشی در لبنان است؛ موضوعی که با سکوت مجامع بین المللی همراه بوده است. 

به گزارش الجزیره، رشیده طلیب، قانونگذار آمریکایی که اصالت فلسطینی دارد امروز (چهارشنبه) به شدت از رژیم صهیونیستی به دلیل توحش علیه مردم لبنان انتقاد کرد. 

وی در این باره گفت: ما شاهد آن هستیم که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و کامالا هریس، معاون وی به مقامات صهیونیست مصونیت کامل برای انجام جنایات جنگی خود اهدا کرده اند. 

طلیب در ادامه خاطر نشان کرد: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از آنکه در غزه تمامی خطوط قرمز را زیرپا نهاد، اکنون در راستای تلاش برای باقی ماندن در قدرت کارزار نسل کشی خود را به لبنان گسترش داده است. وی از همان تاکتیک‌ها در حال بهره گیری است که پیش از این دولت بایدن آن را تایید کرده بود. 

این قانونگذار که نماینده میشیگان در مجلس نمایندگان آمریکاست در ادامه تاکید کرد: همان تسلیحات آمریکایی اهدایی به اسراییل که در غزه جان ده‌ها هزار غیرنظامی را گرفت، اکنون در لبنان بیش از ۵۰۰ نفر شامل ۵۰ کودک را به خاک و خون کشیده و هزاران تن را مجروح ساخته است. 

وی در پایان اعلام کرد: ارسال نظامیان آمریکایی به منطقه و پمپاژ بمب به خاورمیانه چیزی جز افزایش درد و رنج بیشتر نیست. دولت بایدن این توانایی را دارد که به این حمام خون پایان بخشد. بایدن باید به فوریت اقدام به تحریم‌های تسلیحاتی اسراییل کند و به این سلاخی پایان بخشیده و خطر گسترش منازعه به سایر مناطق را کاهش دهد. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار