مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از برنامه ریزی برای برگزاری بزرگترین برنامه فرهنگی- ورزشی- آموزشی دانشجویی استان با عنوان طبیب ۲ خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین با اشاره به رشد برنامه‌ها و زیر ساخت‌های فرهنگی این دانشگاه گفت: با توجه به برنامه موفق طبیب ۱ که سال گذشته دراین دانشگاه با حضور ۱۲۰۰ دانشجو برگزار شد، برنامه ریزی‌های لازم جهت اجرای طرح طبیب ۲ ویژه دانشجویان واحد درسی معارف اسلامی صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه در یکسال گذشته بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی در محیط‌های دانشجویی توسط دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و با همکاری حوزه فرهنگی برگزار شده است، تصریح کرد: اجرای این برنامه‌ها نقش مهمی را در تقویت روحیه خود باوری و ایجاد شور و نشاط و امید در دانشجویان دارد. دانشجویان می‌توانند با توجه به راه‌های معرفی شده، در این طرح ثبت نام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر مهران همچنین به راه اندازی مرکز تخصصی مشاوره خانواده و ازدواج در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بعنوان یکی از زیر ساخت‌های مهم فرهنگی جهت تشکیل زندگی موفق اشاره کرد و افزود: در راستای تقویت بنیان خانواده و ایجاد خانواده‌ای شاد و موفق و با هدف مشاوره قبل از ازدواج بخصوص در محیط‌های دانشجویی، مرکز تخصصی مشاوره خانواده و ازدواج هم نفس، بهار امسال در طبقه فوقانی مسجد فاطمه الزهرا سلام علیها این دانشگاه به بهره برداری رسید.

حجت الاسلام و المسلمین مهران در ادامه گفت: در این مرکز خدماتی همچون مشاوره پیش از ازدواج، زوج درمانی، مسائل روانشناختی و شخصیت شناسی، مزاج شناسی و... برای عموم دانشگاهیان شهرستان زاهدان با تخفیف ۷۰ درصد ارائه می‌گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار