فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: ایثارگران، شهدای زنده روز‌های سخت انقلاب به شمار می‌روند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی پنجشنبه شب در یادواره شهدای هشت سال دفاع مقدس و ۵۵۰ شهید شهرستان شاهین دژ با گرامیداشت یاد شهدا و ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی گفت: دفاع مقدس، خیزش انقلابی مردم ایران برای دفاع از انقلاب شکوهمند اسلامی و مقابله با متجاوزان بود.

سردار محمدحسین رجبی افزود: ما مدیون ایثارگری رزمندگان اسلام هستیم و ایثارگران، شهدای زنده روز‌های سخت انقلاب به شمار می‌روند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و تبیین و توصیف دفاع مقدس توسط معظم له اضافه کرد: بسیجیان گوش به فرمان ولایت و رهبری هستند و با همه توان در مقابل همه حربه‌ها و توطئه‌های دشمن می‌ایستند.

وی ادامه داد: دشمن برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی دست به هرگونه توطئه زد، اما در همه آنها به فضل الهی ناکام مانده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی تاکید کرد: وعده خدا حق است و پیروزی مستضعفان وعده خداست که مطمئنا تحقق می‌یابد.

سردار رجبی با بیان اینکه مدیون عظمت و ایثارگری و فداکاری شهدا هستیم، اظهار کرد: در اوایل انقلاب با دستان خالی و جانفشانی شهیدان و ایثارگران در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادیم ولی امروز به برکت خون شهدا و توانمندی جوانان این مرزوبوم، به تکنولوژی موشک مافوق صوت دست یافته ایم.

وی با تاکید بر اینکه ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی قابل درک برای بدخواهان نیست، گفت: برآورد‌های غلط از ابتدای انقلاب اسلامی بلای جان دشمنان شده و نقشه‌های آنان را بی نتیجه گذاشته است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی افزود: در روز‌های اول پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گروه‌های تجزیه‌طلب در مناطق مختلف به ویژه در کردستان و آذربایجان غربی ظهور کردند ولی مردم با جانفشانی، از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.