مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: ۱۰ مهر زنگ مهربانی در مدارس استان نواخته می‌شود.

عرب مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه ۱۰ مهر زنگ مهربانی در مدارس استان به صدا در می‌آید، گفت: کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و تأمین بخشی از شهریه دانش‌آموزان نیز در دستور کار این نهاد قرار دارد و در این زمینه نیز به ولی‌نعمتان کمک می‌کنیم.

او با اشاره به تهیه و توزیع ۱۲۹ هزار پاکت در مدارس استان افزود: زنگ مهربانی در مدارس با هدف ترویج فرهنگ و سنت حسنه‌ی انفاق، نیکوکاری، خیر و احسان در جامعه، فراهم‌سازی فرصت حضور و مشارکت آحاد مردم، تقویت فرهنگ همدلی و تامین بخشی از نیاز‌های دانش‌آموزان در آستانه سال تحصیلی نواخته می‌شود.

عرب با اشاره به این که جشن عاطفه‌ها با شعار پویش مشق همدلی  از ۱۵ شهریور آغاز و به مدت یک ماه ادامه دارد اظهار کرد: دفاتر ۲۱ گانه کمیته امداد، ۱۴۹ مرکز نیکوکاری و  هزار و ۹۰ پایگاه سطح شهر در حال دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیران استان هستند و در ضمن  در میعادگاه‌های نماز جمعه نیز پایگاه‌ها برپا شده‌ است.  

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه حدود ۱۸ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز تحت‌حمایت این نهاد هستند که برخی از آنها جزو فرزندان ایتام و محسنین هستند، تصریح کرد: تمامی لوازم‌التحریری که بین دانش‌آموزان تحت حمایت توزیع  می‌شود از محل کمک‌های مردمی تهیه شده است.

او با اشاره به حضور  ۱۲۰ دانش‌آموز تحت حمایت این نهاد در مدارس استعداد‌های درخشان (سمپاد) و نمونه دولتی اظهار کرد: هزار و ۱۷۹ دانشجو نیز تحت حمایت این نهاد هستند که از هزینه‌های تحصیلی و شهریه بهره‌مند می‌شوند.

عرب ادامه داد: پارسال در آیین جشن عاطفه‌های استان حدود ۸ میلیارد و ۷۴۹ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی جمع آوری شد که از این مبلغ ۵ میلیارد و ۲۵۱ میلیون تومان توسط مراکز امدادی  و ۳ میلیارد و ۴۹۸ میلیون تومان  توسط مراکز نیکوکاری جمع‌آوری شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌ جنوبی عنوان کرد: شهروندان و خیران می‌توانند برای مشارکت در این اقدام خداپسندانه مبالغ نقدی خود را از طریق کد دستوری #۱*۰۵۶*۸۸۷۷*، واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۸۸۹۰ و  پرداخت از طریق نصب سامانه نیکوکاری خراسان‌جنوبی (دانلودکافه بازار) در این طرح ملی شرکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.