مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: وزیر ورزش و جوانان بر تامین اعتبار لازم برای بهینه سازی ورزشگاه‌ها تاکید دارد و در همین راستا دستور رفع مشکلات ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز را داده است.

 ستوده‌نژاد اظهار کرد: موضوع استاندارسازی اماکن ورزشی از جمله استادیوم‌های فوتبال به عنوان اولویت در دستور کار وزارت ورزشو جوانان قرار گرفته که ستودنی است.

وی گفت: وزیر ورزش و جوانان نقطه نظرات خوبی در مورد رفع مشکلات مجموعه‌ها و ورزشگاه‌ها دارد که واگذاری استادیوم‌ها به باشگاه‌ها یکی از آنهاست و باتوجه به اینکه باشگاه‌های ایرانی در لیگ‌های آسیایی حضور دارند از این رو باید اعتبار لازم برای بهینه‌سازی ورزشگاه‌ها تامین شود.

ستوده نژاد در مورد تجهیز و رفع مشکلات استادیوم یادگار امام (ره) تبریز گفت: در حال حاضر فدراسیون فوتبال ۱۲ ایراد به این ورزشگاه گرفته است اما ۲ ایراد ورزشگاه یادگار امام تبریز نسبت به بقیه ایراد‌های دیگر موضوعیت و اولویت دارد.

وی افزود: این ۲ مورد افزایش نور ورزشگاه و تعویض صندلی‌های شکسته استادیوم بود که در دستور کار قرار گرفته است.

معاون فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی نیز در مورد نواقص و آخرین تغبیرات ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز گفت: برای رفع نواقص دست به کار شدیم و تا قبل از نخستین بازی آسیایی تراکتور مقال نماینده هند تعداد گیت‌های ورودی را به ۷۸ خواهیم رساند.

شرفشاهی گفت: نزدیک به ۳۳۰ میلیارد ریال برای گیت‌های ورودی و بلیط فروشی هزینه شده است.

وی ادامه داد: کاشت چمن ذخیره در ضلع شرقی مجموعه یادگار امام نیز انجام شده که این کار ادامه خواهد داشت.

شرفشاهی با اشاره به بهینه‌سازی جایگاه بانوان در این ورزشگاه گفت: یکی از مسائل مهمی که در این زمینه وجود داشت راه دسترسی بانوان به ورزشگاه بود از این رو جاده‌ای در قسمت غربی ورزشگاه به طول ۱۸۰۰ متر از سوی سازمان همیاری شهرداری‌ها ساخته شد ضمن اینکه باجه امانت‌داری، سرویس بهداشتی و بوفه نیز برای حضور بانوان در ورزشگاه در نظر گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: راه‌های دسترسی به داخل چمن از دیگر نواقص بود که ۳ پله دوطرفه برای مواقع بحرانی در نظر گرفتیم تا در شرایط ویژه مورد استفاده قرار بگیرد.

وی گفت: سیستم نور از دیگر نواقص ورزشگاه بود که با هزینه کرد ۳۵۰ میلیارد ریال و رساندن آن به حد استاندارد رفع شد و برای بازی تراکتور با موهون باگان هند بهره برداری می‌شود.

شرفشاهی تغییر اسکوربرد را از دیگر اقدامات انجام شده در ورزشگاه یادگار امام تبریز عنوان کرد و افزود: این طرح با ۷۰ میلیارد ریال در حال انجام است که تا روز مسابقه به بهره برداری می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار