در جریان بازدید مسئولان از شهرک‌های طرح نهضت ملی مسکن شهرستان کوهبنان، یکی از منازل فاز دوم شهرک شهید سلیمانی به صورت نمادین افتتاح شد.

فرماندار کوهبنان به اتفاق رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان و معاونین، شهردار و شورای شهر، روسای بنیاد مسکن و راه و شهرسازی کوهبنان از شهرک‌های امام رضا (ع)، شهید سلیمانی، صاحب الزمان (عج) و امام حسین (ع) بازدید کردند.

در جریان بازدید از شهرک‌های طرح نهضت ملی مسکن شهرستان کوهبنان یکی از منازل فاز دوم شهرک شهید سلیمانی به صورت نمادین افتتاح شد.
 
در حاشیه این بازدید رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی گفت: روند پیشرفت پروژه‌های مسکن کوهبنان در چهار شهرک پیگیری شد؛ در حالی که شهرستان کوهبنان در طرح نهضت ملی مسکن در استان کرمان پیشرو هست.

وی با بیان اینکه ۳۰۰ قطعه در شهرک شهید سلیمانی قبلا آماده سازی شده، تصریح کرد: کوهبنان در احداث منازل مسکونی در استان کرمان پیشرو است.

رضا حافظی افزود: خوشحالیم که با استقرار زیر ساخت‌ها در بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی در این شهرک مردم ساکن هستند.

وی ابراز داشت: نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی و خدمت رسان در شهرستان کوهبنان با مساعدت فرماندار پای کار آمدند و زیر ساخت‌ها در شهرک شهید سلیمانی تامین شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: زیر سازی، جدول گذاری و آسفالت معابر اصلی در شهرک شهید سلیمانی شهر کوهبنان انجام شده؛ لذا این شهرک الگویی برای کشور است.

وی تصریح کرد: افرادی که قبلا سال‌ها مستاجر بودند، اکنون با فراهم شدن بستر نهضت ملی مسکن با احداث منزل مسکونی در آرامش زندگی می‌کنند.

حافظی تأکید کرد: بایستی ۶۰ تا ۷۰ درصد کار‌های شهرک‌ها انجام شود که بتوانیم زیرسازی معابر، جدول گذاری و آسفالت را انجام بدهیم.

وی بیان داشت: با کمک صندوق ملی مسکن خدمات روبنایی از جمله برای مدارس ۵۰ درصد و مساجد ۱۰۰ درصد اعتبارات در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار