مدیرکل دیوان محاسبات استان فارس بر لزوم تعیین تکلیف اموال قاچاق تاکید کرد و گفت: باید از انباشت این اموال در انبار‌ها جلوگیری شود.

جواد قناعتی، مدیرکل دیوان محاسبات فارس در بازدید از انبار‌های اموال تملیکی بر لزوم تعیین تکلیف اموال قاچاق و جلوگیری از انباشت این اموال در انبار‌ها تأکید کرد و گفت: تعامل و هماهنگی هر چه بیشتر بین دادگستری استان، دیوان محاسبات، اداره کل تعزیرات حکومتی و اداره کل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان باید بیشتر شود. 

رئیس کل دادگستری استان فارس نیز در این بازدید ضمن تاکید بر همکاری دستگاه قضایی با دیوان محاسبات در این زمینه، گفت: روند نظارت مسئولان قضایی و نظارتی بر انبار‌های اموال تملیکی و تعیین تکلیف به موقع کالا‌ها در راستای صیانت از حقوق عامه به صورت مستمر در حال اجرا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال ۹ بازدید توسط معاونین دادستان مرکز استان با حضور مدیر کل اموال تملیکی، تعزیرات و پلیس اقتصادی انجام شده است، بیان کرد: علت تأخیر در تعیین تکلیف برخی کالا‌ها تکمیل فرایند رسیدگی به پرونده‌ها در تعزیرات حکومتی است.

او ادامه داد: لازم است رویکرد مناسبی برای تعیین تکلیف کالا‌ها در پرونده‌هایی که مدت زمان رسیدگی به آن طولانی می‌شود، پیش‌بینی شود.

موسوی نظم، ساماندهی و رعایت استاندارد‌های لازم در نگهداری اموال در انبار‌ها را مناسب ارزیابی کرد و گفت: علی‌رغم ساماندهی مناسب، نگه‌داشت کالا در انبار مغایر حقوق شهروندی مردم است، بنابراین لازم است تسریع در تعیین تکلیف کالا‌ها در اولویت قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار