رئیس پارلمان محلى زرند گفت: تاکنون شاهد تعامل و همکاری بسیار خوبی بین دو نهاد خدمتگزار شهرداری و شورای شهر بوده ایم.

على ضياء الديني شهردارزرند که به منظور تبریک انتصاب آبیار به سمت معاون سازمان قضایی نیروهای مسلح در استان کرمان با وی دیدار کرده بود، ضمن عرض تبریک و آرزوی توفیق برای وی در مسئولیت جدید ، گزارش مشروحی از عملکرد حوزه های مختلف شهرداری ارائه و از حمایت‌های قانونی و بسیار خوب او در زمان تصدی در سمت بازرس کل استان کرمان تشکر کرد.
 
عباس ایرانمنش رئیس پارلمان محلى زرند نیز با تبریک انتصاب معاون جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح  استان کرمان به تشریح عملکرد شورا پرداخت و گفت: خوشبختانه از بدو شروع به کار شورای دوره ششم در زرند تا کنون شاهد تعامل و همکاری بسیار خوبی بین  دو نهاد خدمتگزار شهرداری و شورا بوده ایم .  

وی  اظهار داشت: هرگز فراموش نمی کنیم که موافقت جناب  آبیار با جدایی ضیاالدینی از مجموعه بازرسی و قرار گیری وی در رأس مدیریت شهری زرند چه کمک بزرگی به عمران و آبادانی شهر زرند صورت گرفت که بنا به وظیفه و برای همیشه قدردان این لطف بزرگ خواهیم بود .

در ادامه این دیدار  مدیر کل سابق بازرسی استان کرمان با تشکر از مدیران شهری زرند در مجموعه شهرداری و شورا ، اظهار داشت: هر چند در زمان انتخاب شهردار اداره‌کل بازرسی یکی از بازرسین مجرب و موفق خود را از دست داد اما قلباً خرسند بودیم که این امر به اصلاح ساختار شهرداری و آبادانی شهر زرند کمک خواهد کرد.

 وی با اشاره به اینکه در پی ارزیابی‌های صورت گرفته، رضایتمندی مردم زرند از عملکرد شورا و شهرداری در حد مطلوبی قرار دارد، افزود: بازرسین سازمان بازرسی دائماً در حال رصد فعالیت های دستگاه های اجرایی استان به خصوص شهرداری ها هستند به نحوی که در اکثر مواقع شهرداری زرند در عملیات آسفالت معابر در بین شهرداری های بزرگ استان پیشتاز بوده است.

معاون جدیدحوزه قضایی نیروهای مسلح ، منتخبین مردم زرند در شورای شهر را افرادی جدی ، مصمم و دلسوز شهر و شهروندان دانست و افزود: انتخاب بازرس و نیروی نظارتی به سمت شهردار بیانگر عشق واقعی منتخبین مردم به خدمت صادقانه است. 

وی افزود: خوشبختانه شورای اسلامی شهر کرمان نیز پس از زرند بازوی اجرایی خود را از بدنه سازمان بازرسی انتخاب کرد که خدارو شکر در مرکز استان هم اقدامات عمرانی خوبی در حال انجام است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار