مراسم "شور عاطفه‌ها" با شعار محوری" آینده ساز باشیم" در شهرستان سلماس برگزار شد.

آیین استانی "شور عاطفه‌ها" با حضور امام جمعه، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، جمعی از مسئولان شهرستانی، دانش‌آموزان و معلمان با شعار محوری" آینده ساز باشیم" در دبستان شاهد ۱۷ شهریور شهرستان سلماس برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش سلماس آغاز بهار تعلیم و تربیت و تقارن این آغاز با هفته دفاع مقدس و هفته وحدت را طلیعه یک سال تحصیلی خوب برای دانش آموزان دانست و گفت: گرامی می داریم یاد و خاطره شهدا محور مقاومت را که شهدا به واقع معلمان مکتب ایثار و شهادت بودند و هستند و آشنایی با سیره و منش زندگی آن‌ها می تواند راهگشای خیل مشکلات زندگی فردی و اجتماعی باشد.

قاسم میرزالو افزود: شور عاطفه‌ها، به عنوان روز هم بستگی با کودکان و نوجوانان الخصوص با کودکان فلسطینی و غزه است تا یاد و خاطره این مردان کوچک دفاع از سرزمین‌های مقدس گرامی داشته شود، آنان که در سایه ظلم رژیم اشغالگر از کوچکترین داشته‌ها محرومند.

وی ادامه داد: مهرورزی یکی از ویژگی‌های دانش‌آموزان در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بوده و برگزاری شور عاطفه‌ها تجلی حرکت ما با حضور شما دانش‌آموزان به سمت مهرورزی است. 

میرزالو در پایان به هدف برگزاری جشن عاطفه‌ها اشاره کرده گفت: هدف از برگزاری شور عاطفه‌ها تربیت عاطفی، ایجاد حس نیکوکاری و نوع دوستی در بین دانش آموزان می‌باشد و برگزاری چنین برنامه‌های فرهنگی در سطح مدارس این پیام را دارد که دانش آموزان بتوانند به صورت عملی، کمک به هم نوع خود را یاد بگیرند.

این همراهی‌ها همچنان درقالب‌های مختلف در سطح شهرستان و اهدا و توزیع بسته‌های نوشت افزار ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.