رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان اردبیل گفت: مسابقات آزاد رنکینگ جهانی دارت در چهارچوب جام صفوی در اردبیل برگزار می‌شود.

مهدی محمدیان گفت: این مسابقات روز‌های پنجشنبه و جمعه (سوم و چهارم اکتبر ۲۰۲۴) برابر با (۱۲ و ۱۳ مهرماه سال ۱۴۰۳) به مدت ۲ روز در بخش‌های آقایان، بانوان، پسران و دختران در اردبیل برگزار خواهد شد.
رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان اردبیل افزود: شرکت کنندگان در این مسابقات روز پنجشنبه ۱۲ مهرماه در رده سنی بزرگسالان بانوان و در رده سنی جوانان دختران شرکت کننده با هم رقابت خواهند کرد و روز جمعه ۱۳ مهرماه نیر در رده سنی بزرگسالان آقایان و در رده سنی جوانان پسران به مصاف هم خواهند رفت.
او با بیان اینکه این رقابت‌ها در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده برگزار خواهد شد، گفت: مسابقات اوپن جهانی دارت با عنوان "جام صفوی" به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.
محمدیان با بیان اینکه تیم اجرایی و برگزاری مسابقات دارت استان اردبیل بسیار قوی و در سطح کشور زبانزد خاص و عام است، تصریح کرد: تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مسابقات آزاد رنکینگ جهانی دارت در اردبیل اندیشیده شده است.
او افزود: پیش بینی می‌شود سطح کمی و کیفی این مسابقات بسیار خوب باشد چرا که این رقابت‌ها دارای رنکینگ جهانی بوده و رتبه نفرات برتر در سایت فدراسیون جهانی دارت (WDF) ثبت خواهد شد.
محمدیان ادامه داد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده به نفرات برتر این مسابقات علاوه بر حکم قهرمانی و مدال، جوایز نقدی ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.
او گفت: برگزاری مسابقات اوپن جهانی دارت در قالب "جام صفوی" به میزبانی اردبیل در سایت فدراسیون جهانی دارت (WDF) ثبت شده و هرساله به میزبانی اردبیل برگزار خواهد شد.
محمدیان افزود: ثبت مسابقات اوپن جهانی دارت در قالب "جام صفوی" به میزبانی اردبیل در سایت فدراسیون جهانی دارت فرصت مناسبی برای توسعه هر چه بیشتر ورزش دارت در کشور به‌ویژه در استان اردبیل است.
رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان اردبیل با اشاره به شرایط ویژه برای پذیرش میزبانی چنین مسابقاتی از سوی فدراسیون جهانی، اظهار کرد: ثبت این میزبانی در تقویم مسابقات WDF دستاورد مهمی برای ورزش منطقه و هیات انجمن‌های ورزشی استان است.
محمدیان بیان کرد: برگزاری مسابقاتی در این سطح علاوه بر رشد و توسعه ورزش و معرفی و شناساندن قابلیت‌ها و ظرفیت‌های استان باعث رشد و توسعه توریسم ورزشی و رونق اقتصادی منطقه خواهد شد.
او با تقدیر از زحمات و حمایت‌های استاندار اردبیل و مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: امیدواریم با تلاش و همکاری تمامی مسئولان و دست‌اندرکاران ورزش، اردبیل میزبان شایسته‌ای برای این رویداد مهم ورزشی باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.