مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: محدودیت‌های ترافیکی با توجه به تعطیلات پایانی هفته و شرایط آب وهوایی اعمال شد.

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه محدودیت های ترافیکی در تمامی محورهای شمالی و شریانی کشور اعمال شد گفت: تردد موتورسیکلت‌ها به استثناء موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۱ مهر تا ساعت ۷ صبح روز شنبه ۱۴ مهرماه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی ادامه  داد: همچنین تردد خودروهای تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج - چالوس و بالعکس ممنوع بوده و بر اساس پیش‌بینی محدودیت تردد در صورت پرحجم بودن ترافیک، از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۱ مهر از مرزن‌آباد به سمت تهران (شمال به جنوب) محور به طور کامل مسدود خواهد شد.

او اظهار کرد: از ساعت ۱۷ و ز ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) محدودیت یک‌طرفه اعمال شده و با اتمام اجرای این طرح در ساعت ۲۴، تردد وسایل نقلیه در مسیر دوطرفه از پل زنگوله تا مرزن‌آباد انجام می‌شود.

وی اظهار کرد:  از ساعت ۱۴ روز جمعه ۱۳ مهرماه محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه از ابتدای آزادراه تهران - شمال به مقصد چالوس انجام و از ساعت ۱۵ از ابتدای پل زنگوله، انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس، محور به طور کامل مسدود خواهد شد.

او توضیح داد: محدودیت یک‌طرفه از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به سمت تهران (شمال به جنوب) اعمال شده و از ساعت ۲۳ این روز و با اتمام طرح، تردد وسایل نقلیه از پل زنگوله تا مرزن‌آباد در مسیر دوطرفه انجام می‌شود، البته در صورت کم حجم بودن ترافیک محور، اتمام طرح محدودیت یک‌طرفه پیش از زمان اعلام شده اجرایی می‌شود.

وی افزود: ، تردد از مسیر جاده قدیم کرج - چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد بوده اما در روزهای اعمال محدودیت، از ساعت ۱۱ از میدان امیرکبیر تردد برای خودروهایی که قصد عزیمت به سمت چالوس را دارند، ممنوع است.

وی تاکید کرد:  تردد انواع خودروی تریلر همچنان در محور هراز و بالعکس ممنوع بوده و در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه، در روز جمعه ۱۳ مهرماه محدودیت یک‌طرفه مقطعی به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

محرابی نیا گفت:، محدودیت ترافیکی یک‌طرفه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ روز جمعه ۱۳ مهرماه از انتهای محور نقطه پل حاجی‌آباد یا پیچ کلیکان (ابتدای پیچ آریانا) به سمت خروجی فشم انجام خواهد شد.

خبرنگار:محبوبه کباری 

برچسب ها: حمل ونقل ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار