رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امیدواریم که عملیات تلافی جویانه وعده صادق ۲ بازدارنگی لازم را برای دست کشیدن دشمنان و رژیم صهیونیستی از جنایات خود داشته باشد.

 آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با رئیس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات شکوهمند وعده صادق ۲ که در تلافی و انتقام جویی خون شهدای مقاومت، اسماعیلی هنیه و سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان قلوب آزرده امت اسلام را التیام داد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: امیدواریم که عملیات تلافی جویانه وعده صادق ۲ شب گذشته بازدارنگی لازم را در مقابل دست کشیدن دشمنان کینه توز و جلاد اسلام و رژیم منحوس صهیونیستی و موالی‌اش داشته باشد.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: در دین اسلام و مکتب جنگ یک اصل نیست و هیچ گاه برای آغاز جنگ در منطقه تلاشی نداریم، ولی در مقابل تعارضات و تجاوز دشمنان سکوت نمی‌کنیم.

امام جمعه قم عنوان کرد: مرکز تحقیقات اسلامی به لحاظ کار‌های تحقیقاتی و پژوهشی به مراتب اهمیت والایی دارد به ویژه اینکه تعداد فقها در این مرکز نسبت به آغاز آن در اوایل انقلاب کاهش یافته است.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کرد: بهره گیری از نیرو‌های جوانان مستعد در مرکز تحقیقات اسلامی بسیار می‌تواند مثمر ثمر و نتیجه بخش باشد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم  افزود: یقیناً بسیاری از فضلای جوانان و افراد توانمند ناشناخته هستند و شناسایی این افراد باید در دستور کار مرکز تحقیقات اسلامی ضمن به کار گیری قرار گرفته شود.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اسلام با توجه به رویکرد نظام و انقلاب باید در قانون تجلی پیدا کند و به عنوان یک اصل شناخته شود.

امام جمعه قم بیان کرد: مرکز تحقیقات اسلامی واسط بین حوزه علمیه و سیستم وضع قانون کشور است و بدین جهت از اهمیت به سزایی برخوردار است.

آیت الله حسینی بوشهری عنوان کرد: نتیجه تلفیق و به کار گیری مجموعه حوزوی با مرکز تحقیقات اسلامی فقهی شدن آن است و این امر نیز می‌بایست در جامعه جاری و ساری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار