تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در بیانیه ای جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان را محکوم کرد.

در بیانیه تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در لبنان آمده است: رژیم غاصب را به آنجا رسانده که برای ماندن، دست به هر اقدام غیر انسانی می‌زند و اخیرا در اقدامی مذبوحانه، به منفجر کردن دستگاه‌های ارتباطی مردم کشور برادر لبنان و کشتار یا مجروح ساختن مردم بی دفاع دست زده است.

متن بیانیه تشکل اساتید حوزه علمیه قم به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(الغریق یتشبث بکل حشیش) 
نفرت بین المللی از رژیم کودک کش صهیونیستی، شکست‌های پی در پی در عرصه‌های نظامی، اطلاعاتی و رسانه‌ای، مهاجرت معکوس از سرزمین‌های اشغالی و بالاخره ترس از عملیات‌های کمرشکنی، چون وعده صادق، رژیم غاصب را به آنجا رسانده که برای ماندن، دست به هر اقدام غیر انسانی می‌زند و اخیرا در اقدامی مذبوحانه، به منفجر کردن دستگاه‌های ارتباطی مردم کشور برادر لبنان و کشتار یا مجروح ساختن مردم بی دفاع دست زده است.

تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم این اقدام شنیع و ناجوانمردانه از سوی صهیونیست‌های جنایتکار را محکوم می‌کند و بر موضوع‌های زیر تأکید می‌ورزد: 


۱. بنا بر فرموده رسول گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله): لا یُلدَغُ المُؤمِنُ مِن جُحرٍ مَرَّتَینِ: مؤمن دوبار از یک سوراخ گزیده نمی‌شود.

آن زمان که خبر کشف خرابکاری امنیتی در عرصه قطعات الکترونیک موشک‌های جمهوری اسلامی ایران از سوی دشمن صهیونیستی طرح شد، این هشدار به جبهه مقاومت داده شد که رصد را دوچندان کنند و مواظبت در این عرصه را افزایش داده و از هر گونه غفلت پرهیز نمایند.

۲. امروز که صهیونیسم جنایتکار، دشمنی شدید خود را در عرصه‌های مختلف به منصه ظهور رسانده و روز‌های پایانی حیات خویش را با قتل و غارت سپری می‌کند، هرگونه همراهی با این رژیم به ویژه در عرصه‌های رسانه‌ای و اقتصادی از سوی دولت‌های مدعی مسلمانی و آزادگی محکوم است و امید می‌رود این دولت‌ها با ملت‌هایشان همراهی کرده و در طرف درست تاریخ قرار بگیرند.

۳. شنیده‌ها حکایت از آن دارد که مسئولان محترم کشورمان در عرصه‌های دیپلماسی، بهداشتی و درمانی اقدامات مفیدی نسبت به مجروحان و خانواده‌های آسیب دیدگان انجام داده‌اند؛ ضمن تشکر از این اقدامات، امید می‌رود با استمرار این کمک‌ها از آلام حادثه دیدگان کاسته شود.

۴. از همه فعالان در عرصه حقوق بشر و بین الملل می‌خواهیم با محکوم نمودن این اقدامات از سوی جانیان صهیونیست و به انزوا کشاندن این رژیم کودک کش، از ادامه این جنایات جلوگیری کنند؛ و در آخر باید گفت که: اندکی صبر سحر نزدیک است به یاری خداوند به زودی در قدس نماز خواهیم خواند و یاد و خاطره‌ی امام راحل، آن بزرگ مرد عرصه مبارزه با صهیونیسم و شهدای مقاومت به ویژه شهیدالقدس شهید سلیمانی را با تحقق یافتن منویات رهبر معظم انقلاب؛ گرامی خواهیم داشت.

دبیرخانه تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار