فرماندار ویژه شهرستان زابل گفت: مسئولان در حد توان و امکان از سرمایه‌گذاران صنعت آبزی‌پروری حمایت و پشتیبانی کنند تا ضمن انگیزه‌بخشی به آنان، دیگر سرمایه‌گذاران نیز به کار‌های تولیدی تشویق و ترغیب شوند.

علی ولایتی پور در حاشیه بازدید از بزرگ‌ترین مجتمع آبزی‌پروری بخش خصوصی سیستان و بلوچستان در شهر بنجار و ۲ باب استخر پرورش ماهی سرد آبی و گرمابی بیان کرد: خدمات دولت چهاردهم در زمینه توسعه آبزی‌پروری به‌ویژه پرورش قزل‌آلا و صنایع مرتبط آن در این شهرستان چشمگیر است.
 
 فرماندار ویژه زابل افزود: کارآفرینان و تلاشگران حوزه اقتصادی کشور همانند ایثارگران دوران دفاع مقدس در جبهه جنگ اقتصادی با تمام توان در حال جهاد و تلاش هستند تا چرخ‌های اقتصادی کشور را به حرکت درآورند و فرامین رهبری را در تحقق اقتصاد مقاومتی تحقق بخشند.
 
 وی بیان کرد: با اشاره به ارزش غذایی ماهی و آبزیان و همچنین نیاز شهرستان به راه‌اندازی چنین واحد‌های تولیدی برای حل بخشی از مشکل بیکاری در منطقه خواستار همکاری لازم از سوی مدیران دستگاه‌های اجرای برای رفع موانع اداری طرح و تسریع در پاسخ استعلامات آن شد.
 
 ولایتی پور گفت: به‌عنوان فرماندار و رئیس کارگروه برنامه‌ریزی با همراهی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان، آماده همکاری در رفع موانع و مشکلات حوزه آبزی‌پروری شهرستان هستیم.
 
 معاون استاندار ادامه داد: آبزی‌پروری از صنایع بسیار مهم اقتصادی امروز است و تولیدات این صنعت نظیر قزل‌آلا ارزآوری و اشتغال‌زایی خوبی دارد
 
 وی اضافه کرد: شهرستان زابل به‌عنوان قطب آبزی‌پروری استان سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت‌های خوبی است.
 
 شایان‌ذکر است: در اجرای طرح بزرگ‌ترین مجتمع آبزی‌پروری از آخرین فناوری روز از جمله تزریق اکسیژن مایع در استخر‌های پرورش ماهی بهره‌گیری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار