مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از امدادرسانی به دو مصدوم در دو حادثه رانندگی توسط نیرو‌های امدادی این جمعیت در محور‌های مواصلاتی استان خبرداد.

مسعود مثنوی اظهار داشت: در حادثه اول، طی تماس EOC استان خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید و سقوط آن به دره بعد از دو راهی اردل به جونقان دریافت شد.

وی افزود: به سرعت نیرو‌های امدادی پایگاه امداد و نجات شمس آباد (طاقانک) به محل حادثه اعزام شدند و پس از تثبیت صحنه، اقدام به رهاسازی مصدوم نموده و او را به نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

مثنوی با اشاره به وقوع حادثه دوم، اضافه کرد: با اطلاع تلفنی مرکز EOC استان خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در محور بروجن به لردگان حوالی سه راهی بلداجی دریافت شد.

وی بیان داشت: به سرعت نیرو‌های امدادی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای نگین شهرستان بروجن به محل حادثه اعزام شدند و پس از ارزیابی، تثبیت و ایمن سازی صحنه حادثه، اقدامات رها سازی مصدوم را از خودروی پراید انجام داده و پس از ارائه اقدامات کمک‌های اولیه و پیش بیمارستانی به این مصدوم، او را به نیرو‌های اورژانس تحویل دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار