از خانواده‌های شهدای غریب در نخستین یادواره شهدای غریب اسارت چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

صابر خسروی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون ۱۶ شهید غریب در استان شناسایی شده است که ۲ تن از این شهدا در روز‌های اخیر شناسایی شده‌اند.

وی افزود: شهدا، آزادگان، جانبازان، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و خانواده‌های آن‌ها در راه اعتلای اسلام و تحقق آرمان‌های نظام اسلامی از جان و مال خود گذشتند و امنیت و آرامش امروز خود را مدیون این عزیزان هستیم.

خسروی گفت: رونمایی از اسناد هویتی و شناسنامه شهدای دوران اسارت استان، و رونمایی از نقشه فراوانی شهدای غریب کشور از جمله برنامه‌های اجرای شده در این مراسم بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: امید داریم ملت‌های مسلمان و حاکمان آن ها بیش از پیش بیدار شوند تا بتوان در برابر دشمن به خوبی مقابله و مقاومت کرد.

وی افزود: سال‌ها است که حضور نامیمون، شوم و آلوده رژیم صهیونیستی در منطقه باعث ناآرامی و فتنه‌انگیزی بین کشور‌های منطقه شده است و شهیدان بسیاری در این مسیر تقدیم شده است.

حجت الاسلام والمسلمین فاطمی تصریح کرد: دشمنانی که برای اشغال قسمتی از خاک اسلام توطئه کردند و صهیونیست‌ها را در منطقه جمع کردند و از آن زمان هر ندای مخالفی را یا کشتند یا فریب دادند اکنون با یک مقاومت بی‌نظیر مواجه شده‌اند که می‌طلبد این مقاومت روز به روز تقویت شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار