آیت الله ناصری گفت:حمله موشکی سپاه پاسداران به سرزمین‌های اشغالی، عظمت ایران را تثبیت کرد.

آیت الله ناصری در خطبه‌های امروز نماز جمعه یزد با قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیرو‌های سپاه با حمله موشکی به اسرائیل عزت و عظمت را برای کشور ایران و اسلام و مسلمین تثبیت کردند و با این حرکت ظالمین را سرجای خود نشاندند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: واکنش موشکی و پهپادی به رژیم صهیونیستی با عنوان عملیات وعده صادق، سیلی محکم نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به استکبار جهانی بود.

آیت الله ناصری در بخش دیگری از سخنان خود به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی اشاره و از تلاش نیرو‌های انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در جامعه قدردانی کرد.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی با از خودگذشتگی و ایثار، ستون امنیت کشور و مظهر اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه یزد در ادامه به اهمیت تربیت کودکان با اشاره به در پیش بودن هفته کودک گفت: تربیت کودکان از اهمیت خاصی برخوردار است و والدین و معلمان و آموزش و پرورش در تربیت کودکان نقش موتری دارند و باید کودکان را دریابیم. کودکان آینده ساز کشور ما هستند و باید متفکر باشند و در مسیر خدا و مقدسات و دین اسلام تربیت شوند.

آیت الله ناصری تاکید کرد: اگر بخواهیم در آینده شاهد کشوری سرشار از موفقیت و پیشرفت باشیم باید به تعلیم و تربیت کودکان بها دهیم.


نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد ضمن قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها گفت: نیرو‌های نظامی با تدابیر رهبری عزت کشور را تثبیت کردند.

وی با بیان اینکه صبر خویشتن‌داری، شکایت از خدا نیست بلکه صبوری در مقابل سختی‌ها، وسوسه‌های شیطان و گناهان و دشمنی‌هاست، افزود: اینها توصیه‌های فردی قرآن کریم در مورد صبر و مقاومت است.

آیت‌الله ناصری ادامه داد: اینکه هر کدام صبر کنید تا دیگران هم مقاومت کنند و یکدیگر را به صبوری دعوت کنید، دستور اجتماعی قرآن کریم در این رابطه است.

وی عنوان کرد: به تفسیر علامه طباطبایی، این وجه از صبر که قرآن به آن توصیه کرده، به معنای این است که افراد جامعه در برابر مشکلات دست به دست هم دهند تا دستاورد بهتری حاصل کنند. 
خطیب جمعه یزد ادامه داد: بر اساس تفسیر المیزان، رابطوا در این آیه به معنای آن است که برای صبر کار تشکیلاتی کنید و با یکدیگر هم‌افزایی داشته باشید و آنچه در ابعاد مختلف صبر اثرگذار است، تقواست.

وی تاکید کرد: تقوا ابتدا فرد را قوی می‌کند سپس کار جمعی و تشکیلاتی را سامان می‌دهد و تقواست که انگیزه را برای صبر و مقاومت تقویت می‌کند.

آیت‌الله ناصری اظهار داشت: در روایات ما بر ارتباط با ائمه اطهار (ع) و بزرگان دین تاکید شده است، زیرا صبر فردی و اجتماعی و تشکیلاتی زیر سایه ولایت سریع‌تر به ثمر می‌نشیند.

وی افزود: کار ما بی‌شک در مسیر تقوا، تکامل و تحقق جامعه اسلامی با صبر و دعوت به صبوری به محقق خواهد شد و اگر تقوا داشته باشیم در زندگی فردی و اجتماعی به سعادت خواهیم رسید.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تدابیر رهبر معظم انقلاب که عزت کشور را تثبیت کردند، عنوان کرد: آحاد مردم در کنار رهبری و نیرو‌های نظامی قرار دارند.

آیت‌الله ناصری همچنین با تبریک هفته نیروی انتظامی از خدمات این جان برکفان تقدیر کرد و امنیت شهر‌ها را مرهون این نیرو دانست.

وی همچنین با اشاره به هفته کودک عنوان کرد: کودکان خود را دریابید، زیرا اینها آینده‌سازان کشور هستند و قرار است راهبر جامعه اسلامی، فرد تاثیرگذار و نخبه و مدیر جامعه باشند پس همانگونه که رهبری نیز تاکید داشتند؛ باید به مقوله تربیت آنها توجه اساسی شود.

آیت‌الله ناصری یادآور شد: تربیت این کودکان نباید به دست هرکسی باشد و والدین و آموزش و پرورش باید در این زمینه اهتمام جدی داشته باشند و معلمان نیز تربیت دینی و اخلاقی را مدنظر قرار دهند و آنها را به چشم آینده‌سازان کشور نگاه کنند.

وی برای تمام افرادی که برای عزت کشور و آینده اسلام فداکاری می‌کنند، آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.