رئیس پلیس آذربایجان غربی گفت: قاتل فراری که طلا‌های زن ارومیه ای را به سرقت برده بود با عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:  از دستگیری قاتل فراری در کمتر از ۴۸ ساعت در ارومیه خبر داد و افزود: به دنبال وقوع قتل یک زن 56 ساله در یکی از منطقه سعدی ارومیه و متواری شدن قاتل، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار رحیم جهانبخش ادامه داد: با تشکیل تیم ویژه و اشراف اطلاعاتی پلیس، قاتل فراری زن ارومیه ای در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی‌های پلیس، علت و انگیزه قتل را، سرقت از مقتول عنوان کرد.

فرمانده پلیس استان به تشریح جزئیات قتل این زن پرداخت و گفت:  یازدهم مهرماه اطلاع حاصل گردید در منطقه سعدی ارومیه بانوی ۵۶ ساله متاهل ساکن ارومیه، به قتل رسیده است.

وی می گوید: همسر  مقتول، دخترش را به مدرسه برده بود که بعد از برگشتن با جسد همسرش در پشت درب مواجه و مشاهده می‌نماید طلاجات همسرش که ۱۲ عدد النگو و یک عددگوشواره بود سرقت شده است.

سردار جهانبخش افزود:  با حضور مامورین، صحنه و جسد بررسی شد و شیار عمیقی که منجر به  خفگی مقتول شده بود ملاحظه  گردید و قاتل در خانه را زده و  مقتوله درب حیاط را گشوده و قاتل بدون اکراه واردحیاط شده و بعد آن شوهرش وارد حیاط شده و با جسدزنش مواجه و هم زمان قاتل از درب حیاط خارج  می شود.

وی تصریح کرد: با تشکیل تیم ویژه از کارآگاهان و کارشناسان زبده‌ی پلیس آگاهی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفته و با تلاش‌های صورت گرفته و استفاده از ابزار و امکانات فنی و آزمایشگاهی قاتل شناسایی و در کمتر از ۴۸ ساعت در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در تحقیقات صورت گرفته به موضوع قتل به انگیزه‌ی سرقت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه تحقیقات ادامه داشته و نتایج متعاقبا اعلام خواهد شد گفت: البته مطلبی که در فضای مجازی درخصوص قطع دست مقتول توسط قاتل منتشر کرده، کذب است.

سردار جهانبخش از مردم خواست به چنین شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجه نکرده و اخبار را از مرجع رسمی پیگیری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.