معاون انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: بیش از ۷۹ هزار تماس مردمی در ۶ ماه سال جاری در سامانه ارتباطات مردمی ۱۹۷ پلیس ثبت شد.

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: سامانه ارتباطات مردمی ۱۹۷ پلیس در راستای افزایش و سهولت ارتباط مردمی با پلیس راه اندازی شده است و بر همین اساس بیش از ۷۹ هزار تماس مردمی در ۶ ماه سال جاری ثبت شده است.

 سرهنگ یوسف اسماعیل زاده افزود: مجموعه انتظامی استان با مردم ارتباط نزدیک دارد و با مشارکت مردمی در راستای تامین امنیت پایدار عملکرد بهتری دارد و سامانه ۱۹۷ پلیس نیز در راستای افزایش و سهولت ارتباط مردم با پلیس راه اندازی شده است.

وی گفت: در اکثر مواقع پیشنهادات و نظرات کارشناسی و خوبی توسط مردم از طریق تماس با سامانه ۱۹۷ یا ملاقات حضوری به پلیس داده می‌شود که می‌توانند راه کار‌های اساسی برای عملکرد پلیس نیز باشند و در واقع ارتباط شهروندان با سامانه ۱۹۷ بازرسی مجموعه انتظامی، پل ارتباطی برای ارزیابی عملکرد پلیس در برقراری نظم و امنیت در جامعه بوده و اعتماد مردم به مجموعه انتظامی استان، پشتوانه‌ای مهم و ارزشمند است.

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان اظهار داشت: طی ۶ ماهه ابتدایی امسال بیش از ۷۹ هزار تماس با سامانه ۱۹۷ پلیس آذربایجان غربی برقرار شده است که مردم فهیم این استان نظرات، انتقادات، پیشنهادت و شکایات خود را مطرح کرده اند ضمن این که در این مدت انتقادات و شکایت از کارکنان پلیس تا حد چشمگیری کاهش و پیشنهادت و تقدیر از عملکرد کارکنان افزایش یافته است.

سرهنگ اسماعیل زاده در پایان خاطر نشان کرد: امید است مردم فهیم و شهید پرور استان آذربایجان غربی نیز با پلیس تعامل و مشارکت بیشتری داشته و دعا گوی فرزندان خود در انتظامی استان باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.