حجت الاسلام مرتضی مطیعی تعلیم و تربیت را مکمل یکدیگر عنوان کرد و گفت: کیفیت آموزش و پرورش و ارتقای آن به آینده بهتر کشور کمک می‌کند.

حجت الاسلام مرتضی مطیعی  نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در دیدار با جمعی از اعضای بسیج دانشجویی پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان سمنان، با تبریک آغاز سال جدید تحصیلی به دانشجویان سراسر استان، گفت: ایجاد فضایی امن برای تحصیل علم در نتیجه خون مطهر شهدا و جان‌فشانی ایثارگران است.

وی با اشاره به دغدغه برخی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان سمنان در باره فرآیند جذب افراد به نظام آموزش و پرورش کشور بیان کرد: در دوره‌ای شاهد حذف معاونت پرورشی از آموزش و پرورش بودیم، در حالی‌که آموزش و پرورش همان تعلیم و تربیت است که مورد تاکید آموزه‌های دینی و قرآنی قرار دارد.

وی با بیان اینکه بر اساس آیات قرآن، تزکیه و تربیت مقدم بر تعلیم است اظهار کرد: کسی که زمینه رشد و تعالی را در خود به‌وجود نیاورده باشد، نمی‌تواند بر دیگران تاثیر بگذارد.

نماینده ولی‌فقیه در سمنان با بیان اینکه ارتقای سطح کیفی آموزش و پرورش در آینده کشور تاثیر مستقیم دارد، گفت: فطرت توحیدی انسان، او را به سمت خوبی‌ها سوق می‌دهد. امروز برخی والدین که شاید از بنیه اعتقادی قوی نیز برخوردار نیستند، تمایل دارند فرزندان خود را در محیط‌های آموزشی پاک و بهره‌مند از ارزش‌های معنوی تحت تعلیم و تربیت قرار دهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.