استاندار لرستان با تاکید بر اطلاع رسانی دقیق و صحیح در خصوص اقدام به تشکیل پرونده در تسهیلات آسیب دیدگان بخش کشاورزی گفت: ارزیابی‌ها حداکثر تا یک ماه دیگر صورت گیرد.

ابوطالب شفقت در جلسه کارگروه استانی بند ض تبصره ۷ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: مسوولیت اطلاع رسانی باید بطور دقیق صورت گیرد تا افراد بیشتری از آن بهره‌مند شوند و در این بخش کشاورزان باید بطور دقیق توجیه شوند.

وی گفت: در همین راستا ارزیابی‌های شهرستانی نهایت تا ۱۵ آبان ماه صورت گیرد تا مدارک لازم ارسال شود و در استان هم اگر پرونده‌ای آمده است حداکثر ظرف ۴۸ ساعت در کارگروه مربوطه کار آن انحام شود.

استاندار لرستان با تاکید بر نهایت صحت و دقت و سرعت در جذب این پول یادآور شد:، اما در عین حال باید نظارت‌های دقیق اعمال شود تا کاری غیر اصولی اعمال نشود.

شفقت با تاکید بر سرعت عمل بانک‌ها گفت: سقف تسهیلات در این بخش در گام نخست در ارزیابی ۲۰۰ میلیون و در پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان است.

رییس جهاد کشاورزی استان لرستان نیز جلسه کارگروه استانی بند ض تبصره ۷ قانون بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: سال قبل برای بخشودگی جرایم کارمزد تسهیلات آسیب دیدگان بخش کشاورزی شامل سیل، زلزله، سرما زدگی و خشکسالی ۱۷۱ میلیارد تومان به استان ابلاغ شد.

عماد شاهرخی افزود: از این میزان مبلغ ۱۲۸ میلیارد تومان جذب شد و تعداد یک هزار و ۷۶۵ نفر از این تسهیلات بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه بانک‌های صادرات و کشاورزی در جذب بهترین عملکرد را داشتند، گفت: به ترتیب جذب صادرات ۸۵ درصد و کشاورزی ۷۹ درصد جذب داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.