رژیم صهیونیستی به هیچ دسته و گروهی در نوار غزه رحم نکرده و حتی هنرمندان را هم به شهادت رسانده است.

مجموعه تلویزیونی فلسطینی «مشت آزادگان» (قبضه الأحرار) همزمان با سالگرد عملیات «طوفان الاقصی» از شبکه‌های آی‌فیلم عربی، دری و انگلیسی در حال پخش است.

تعدادی از اعضای این سریال در طول جنگی که از اکتبر سال گذشته توسط اشغالگران بر نوار غزه تحمیل شده است، به شهادت رسیده‌اند.

آخرین آنها هنرمند فلسطینی رشاد ابو سخیله بود که نقش «امیر» را در این سریال ایفا کرده بود. پیش از او، هنرمند و مجری فلسطینی علاء قدوحه و تعدادی از اعضای خانواده‌اش و محمد خلیفه کارگردان سریال، «مصطفی ثریا»، عکاس و علی نسمان بازیگر، توسط نیرو‌های اشغالگر به شهادت رسیدند.

سریال فلسطینی «مشت آزادگان» (قبضه الأحرار) به کارگردانی محمد خلیفه در سال ۲۰۲۲ در غزه ساخته شده است و اکنون به عنوان پیش‌بینی نزدیک به واقعیت از عملیات «طوفان الاقصی» شناخته می‌شود. داستان این اثر به قلم فارس عبدالحمید و در ۳۰ قسمت، به نگارش در آمده است.

سریال «مشت آزادگان» درباره عملیاتی است که توسط نیرو‌های مقاومت فلسطین پشت خطوط دشمن صهیونیستی در منطقه‌ای موسوم به «سرزمین ۴۸» انجام می‌شود و در نهایت به تسخیر یکی از پایگاه‌های نظامی مهم ارتش این رژیم توسط رزمندگان مقاومت می‌انجامد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار