رئیس اداره منابع آب شهرستان‌های تفت و مهریز تفت و مهریز، از ثبت و بررسی ۱۶۵ مورد شکایت و صدور ۱۹۵ مورد مجوز در سامانه ساماب در ۶ ماهه نخست امسال در این دو شهرستان خبر داد.

محمد رضا جوکار رئیس اداره منابع آب شهرستان‌های تفت و مهریز گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۱۶۵ مورد شکایت و ۱۹۵ مورد مجوز در سامانه ۳۱۰۷۷ و سامانه ساماب به ثبت رسیده است.

وی افزود: میزان آگاهی و دانش مردم در خصوص حفظ و حراست از آب، منابع آبی و سفره‌های آب زیر زمینی روز به روز در حال افزایش است.

جوکار ابراز کرد: مردم خود را در برابر حفظ و حراست از منابع آب مسئول می‌دانند و تعداد شکایات ثبت شده در سامانه ۳۱۰۷۷ شرکت خود موید آن است. این شکایات با موضوعات چاه غیرمجاز، حفاری غیر مجاز، رودخانه، معدن و مسائل زیست محیطی است.

رئیس اداره منابع آب شهرستان‌های تفت و مهریز گفت: این اداره در راستای اجرای قانون، حفظ و حراست از منابع آب، با تلاش و کوشش مضاعف گروه‌های گشت و بازرسی، کارشناسان حفاظت و بهره برداری، حقوقی و بازرسی در برابر هرگونه تخلف در زمینه منابع آبی برخورد قانونی و جدی خواهد داشت.

جوکار خاطر نشان کرد: این اداره تلاش خود را جهت بررسی درخواست‌های قانونی متقاضیان را در حداقل زمان ممکن خواهد نمود و مجوز‌های مربوطه را صادر می‌نماید. 
 شایان ذکر است همشهریان می‌توانند جهت همکاری در حفاظت از منابع آب با شماره ۳۱۰۷۷ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار