معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: منابع مالی لازم از سوی صندوق ملی مسکن برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر و واحد‌های باقی مانده در شهر‌های کوچک و زیر ۲۵ هزار نفر تامین شده است.

 ارسلان مالکی  معاون وزیر راه وشهرسازی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در تلاش هستیم که  امکانات لازم از جمله آسانسور‌های واحد‌های مسکن مهر را در اولین فرصت به اتمام برسانیم گفت:  در تلاش هستیم که در اولین فرصت بتوانیم آسانسور واحد‌های مسکن مهر را از طریق تخصیص منابع مالی لازم از سوی صندوق ملی مسکن  تامین و هرچه سریعتر آنها را تکمیل کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: به بسیاری از متقاضیان اعلام شده بود که واحد‌های مسکن مهر شما با یک میلیون تومان به اتمام می‌رسد، اما متاسفانه شاهد آن هستیم که بسیاری از واحد‌ها بعد از گذشت ۱۵ سال هنوز به اتمام نرسیده و مسائل روبنایی پروژه‌ها باقی مانده که علت عمده‌ای از آنها عدم مدیریت صحیح در روند اجرای پروژه‌ها بوده است.

مالکی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از واحد‌های مسکن مهر که باقی مانده  مربوط به ۱۵ سال پیش بوده وعلت عدم تحویل آنها تکمیل نشدن خدمات روبنایی و زیر بنایی بوده است گفت: مسکن مهر در شهر جدید و شهر‌های کوچک زیر ۲۵ هزار نفر نقش موثری در  افزایش تولید و تسریع در روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن دارد.  منابع مالی لازم از سوی صندوق ملی مسکن برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر و واحد‌های باقی مانده در شهر‌های کوچک و زیر ۲۵ هزار نفر تامین شده است.

 
خبرنگار: محبوبه کباری
برچسب ها: مسکن مهر ، ساخت مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار