مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کرمان از فعالیت مجدد ناجیان آب و اجرای طرح ملی دانش آموزی نجات آب (داناب) در کرمان خبر داد.

سینا روزبهانی از برگزاری آئین افتتاحیه طرح داناب در سال تحصیلی جدید و تجلیل از برگزیدگان این طرح در سال گذشته خبر داد و گفت: دانش آموزان و معلمین برگزیده و خلاق برای شرکت در مراسم افتتاحیه طرح داناب در سال تحصیلی جدید (۱۴۰۳-۱۴۰۴) و اختتامیه سال تحصیلی گذشته (۱۴۰۲-۱۴۰۳) و همچنین تجلیل از برگزیدگان روز یکشنبه ۱۵ مهر در سالن جلسات شرکت آب منطقه‌ای کرمان، حضور یافتند.

روزبهانی افزود: در این مراسم که با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمان، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، معاونین و اعضای دبیرخانه اجرایی طرح برگزار گردید، علاوه بر تقدیر از برگزیدگان و اهدای لوح تقدیر و جوایز به آنها، تفاهم نامه همکاری برای اجرای طرح در سال پیش رو نیز امضا شد.

همچنین حمید علیدادی سلیمانی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمان با بیان اهمیت آموزش و اثرگذاری بی بدیل این موضوع گفت: آموزش و فرهنگ‌سازی حلقه مفقوده مصرف بی‌رویه آب در کشور است و برای جلوگیری از تخلفات، همراهی و مشارکت مردم در مدیریت منابع آب ضروری است.

در ادامه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، ضمن تقدیر از حضور و حمایت شرکت آب منطقه‌ای استان در اجرای طرح داناب، آمادگی اداره کل آموزش و پرورش استان برای حمایت از فرهنگ‌سازی در بخش آب در کلیه مدارس استان را اعلام کرد.

طرح داناب با هدف ارتقای سواد آبی دانش آموزان متوسطه اول در استان کرمان در حال اجراست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار