کاربران شبکه‌های اجتماعی دریافت نشان فتح را به سردار حاجی‌زاده تبریک گفتند.

حضرت آیت‌الله‌خامنه‌ای (حفظه‌الله)، فرمانده کل قوا، طی مراسمی به سردار امیرعلی حاجی زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نشان «فتح» اعطا کردند. اعطای این نشان به دلیل عملیات درخشان «وعده صادق۲» انجام شد. نشان فتح، به‌عنوان نماد عملیات‌های پیروزمندانه رزمندگان اسلام و فاتحان این عملیات‌ها انتخاب شده است. این نشان، از سه برگ درخت نخل و گنبد مسجد‌جامع خرمشهر و نیز پرچم جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده است. کاربران شبکه‌های اجتماعی به سردار حاجی‌زاده تبریک گفتند و این مدال را مدالی از سوی همه ملت ایران به فرمانده رشیدی که موجب فخر ایران است، دانستند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم.

 سارا اسدی:
سردار حاجی زاده عزیزم! این مدال به واسطه رهبر از طرف شخص امام زمان و مردم ایران رو سینه شما نصب میشه. مبارکت باشه شیر مرد علوی. چقدر عزیز و لایقی.

کاربری با نام «حاجی محبی»:
سردار حاجی زاده، وقتی اونجوری موشک «فتاح» رو محکم به دشمن میکوبه، بایدم از دست رهبر نشان «فتح» رو بگیره. 

 حسنین حداد:
سردار حاجی‌زاده، ان‌شاءالله به زودی نشان فتح قدس شریف را هم دریافت خواهند کرد.

مهنا امینی:
مبارک باشه حاج امیر علی... هم امیرت علی (ع) است و هم رهبرت علی که اینجور کرار شدی و پوزه دشمن رو به خاک مالیدی حاجی... تندرست باشی فرمانده. 

 یعقوب کریمی:
تبریک به سردار شجاع و عزیزمون حاجی‌زاده، خدا حافظت باشه برای مردم و ایران.

محمدامین بهرامی:
هاتف آن روز به من مژده این دولت داد | که بر آن جور و جفا صبر و ثباتم دادند. این عزت امروزش، نتیجه آن روزی است که فروتنانه ایثار کرد و مسئولیت هواپیمای اوکراینی را به گردن گرفت. عزتت مستدام.

محمدرضا سالک رحیمی:
سردار حاجی‌زاده عزیز! دو تبریک خدمت شما. هم لبخند را بر لبان مبارک فرمانده کل قوا که عزادار وقایع اخیر شهدای مقاومت بودند، نشانید! هم اینکه با فتح قلب‌های مردم ایران فاتح نبرد#وعده_صادق۲ بودید! سردار ‎#نشان_فتح مبارک شما. 

 حسین ابراهیمی:
این مدال‌ها با بندگی، مجاهدت و بی‌ادعایی کسب میشه، اینکه هر جا تقصیری بود ما گردن‌مون رو بیاریم جلو و هر جا میدانی بود ما سینه‌مون رو سپر کنیم!

مصطفی گرجی:
نشان «فتح» رو به سربازان فاتح میدن و این نشان برازنده شماست آقای سردار حاجی‌زاده عزیز و چه افتخاری بالاتر از اینکه این نشان به دست مبارک فرماندهی کل قوا و با لبخندی رضایت بخش اعطا شده. مبارکت باشه.

کاربری با نام «آقا محمد»:
ما کوچک‌تر از اونی هستیم که از شما و همکاراتون تشکر کنیم، قدردانی از شما از سمت رهبری انجام شد ولی ما هم به نوبه خودمون ازتون ممنونیم سردار حاجی‌زاده عزیز. 

عطیه نجاری:
‏حس غرور و افتخار اعطای ‎#نشان_فتح از سوی فرماندهی کل قوا به سردار حاجی زاده به جای خود؛ اینکه آن جریان خاص _که تهمت سرپیچی و کارشکنی از فرمان رهبری به قوای نظامی ما می‌زدند_ روز به روز از سوی آیت‌الله‌خامنه‌ای رسواتر می‌شوند خوشحالی مضاعف دارد.

احسان خراشادی:
سردار ‎حاجی‌زاده عزیز! شما اون روزی که با خدای متعال معامله کردی و برای انقلاب، آبرو گذاشتی؛ نشان عزت و ‎فتح گرفتی و پیش خدا عزیز شدی.

سیدمحمد نادری:
بعد از حاج قاسم، بذر امید کاشتی در دل مردم. خداوند بر عزتت بیافزاید. نشان فتح گوارای وجودت. 

 محمدسعید احدیان:
جان بر کف و ایستاده از بهر وصال | تا محو شب و ‎فتح سحر می‌تازند.

وحید تقوی:
الهی من قربون شما بشم که طبق آیه أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم خار چشم دشمن و عزیز دل مؤمنین هستید. 

 احسان عبادی:
آیندگان در کتب خود خواهند خواند در ‎#ایران_اسلامی، قالیباف، توسعه صنعت موشکی را کلید زد، طهرانی مقدم، موشک‌ها را قدرتمند ساخت و حاجی‌زاده، راه آنها را ادامه داد. سر تعظیم در برابر شما فرود می‌آوریم. 

 حسام محمودی:
افتخار ما گیلانی‌ها، سردار حاجی‌زاده، از دستان مبارک ولی امر مسلمین جهان نشان فتح دریافت کرد. شروع نصرالله، شروع قطعی فتح و مقدمه ظهوره ان‌شاءالله. نصر من الله و فتح مبین.

منبع: روزنامه جوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۱۷ مهر ۱۴۰۳
مبارکت باشه حاجی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۱۷ مهر ۱۴۰۳
مبارکت باشه برادر عزیزمان انشا الله با قدرت وتوان بیشتر در ادامه خدمت به کشور عزیزمان ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۱۷ مهر ۱۴۰۳
سردار عزیز الان شما بیشتر از هر کسی خار شدی در چشم اسرائیل پس مواظب خودت باش ایران به شما نیاز دارد برای تربیت نسل‌های آینده اش
آخرین اخبار