مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری شهرکرد از صدور ۶۲۵ مورد اخطاریه تخلفات ساختمانی و ۴۷۶ مورد اخطاریه سدمعبر در سطح شهر خبر داد.

مجید مردانی با بیان اینکه نظارت بر ساخت و ساز‌ها عامل اصلی جلوگیری از تخلفات ساختمانی است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۰۱ مورد اخطاریه شامل ۶۲۵ مورد اخطاریه تخلفات ساختمانی و ۴۷۶ مورد اخطاریه سدمعبر صادر شد.

مدیر واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری شهرکرد افزود: در این بازه زمانی ۳۱۵ تابلوی غیرمجاز و ۱۸ سایبان غیرمجاز در خیابان‌های شریعتی، ملت، خواجه نصیر و ... و ۷۲ دستفروش در خیابان ملت، اطراف میدان کوهرنگ و کمربندی ۱۵ خرداد جمع آوری شده است.

وی اضافه کرد: همچنین واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری شهرکرد در راستای آزادسازی معابر و پیاده‌رو‌های شهر اقدام به رفع ۳۷۴ مورد سد معبر از معابر سه راهی شهر کیان، کوچه نشاط و ... در شش ماهه نخست امسال نمود.

مردانی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون نیز ۶۳ مورد آرا در شهرکرد اجرا شده است که از این تعدا ۳۱ مورد رای تخریب ساخت و ساز غیرمجاز بوده است.

وی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند ساخت و ساز‌های غیرمجاز و یا سدمعبر را به سامانه ۱۳۷ اعلام کنند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار