کارشناس بازار سرمایه گفت: ارزش کل معاملات امروز بازار ۳۴ هزار و ۱۷۹ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۳ هزار و ۲۹۵ میلیارد تومان مربوط به معاملات خرد سهام و حق تقدم بوده است.

رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با بازگشت نقدشوندگی به سهم‌های بزرگ بازار نسبتا بهتری پشت سرگذاشتیم، تلاش بازارساز برای داشتن نقدشوندگی نسبی و عدم افت سنگین قیمت‌ها از چشم دور نمی‌ماند.

او افزود: اما با محدوده یک درصدی و و کارمزرد ۱.۲ درصدی جذابیتی برای معامله گران کوتاه مدتی نمی‌ماند. خبر‌هایی از تلاش‌های دولت چهاردهم برای تصویب FATF به گوش می رسد.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: ۲۸۵ نماد مثبت (%۳۴)، ۵۴۹ نماد منفی (%۶۶)، ۱۳۴ نماد صف خرید و ۳۶۵ نماد صف فروش در جریان معاملات امروز به ثبت رسید ارزش کل معاملات امروز بازار ۳۴,۱۷۹ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۳,۲۹۵ میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و حق تقدم بوده است.

او گفت: خروج ۵۶ میلیارد تومان پول حقیقی از سهام و حق تقدم و ورود ۱۸۶ میلیارد تومان پول به صندوق‌های درآمد ثابت ماحصل جدال عرضه و تقاضای تابلوی معاملات بود در نهایت شاخص کل با ۳۴۰۳ واحد مثبت به ۲ میلیون و ۹۷ هزار واحد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار