رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: یک زن سابقه دار که گرداننده اصلی باند قاچاق موادمخدر صنعتی بود به همراه همدستانش شناسایی و در نهاوند دستگیر شدند.

سرهنگ عباس عزیزی گفت: بررسی‌های دقیق اطلاعاتی صورت گرفته از سوی عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر، آنها را به سرتیم یک باند قاچاق مواد مخدر رساند.

او گفت: گرداننده این باند یک زن سابقه دار است که مستقیم وارد عمل نشده بلکه رابط خود را برای دریافت محموله مواد مخدر، به فروشنده ارتباط داده سپس محموله مواد مخدر به منزل متهمه منتقل و در این محل بسته بنده شده سپس توزیع و به دست فروشنده خُرد و مصرف کننده می‌رسید.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: پلیس در ادامه تحقیقات دریافت که افرادی محموله‌ای را از استان‌های غربی تهیه و به قصد توزیع وارد شهرستان نهاوند کردند که با اشرافیت اطلاعاتی محل دقیق قرار ملاقات قاچاقچیان رصد و شناسایی شد.

سرهنگ عزیزی گفت: پلیس حین خرید و فروش مواد وارد عمل شده که خریدار با استفاده از موتور سیکلت متواری و محموله مواد مخدر را حین فرار به گوشه‌ای پرت می‌کند.

او گفت: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر علاوه بر ضبط محموله قاچاق، با سد کردن مسیر قاچاقچی متواری حین فرار او را نیز دستگیر کرد سپس ماموران به مخفیگاه سرباند اصلی قاچاق مواد مخدر عزیمت کرده و در یک عملیات ضربتی این زن را نیز دستگیر کردند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: ماموران در این عملیات سه کیلوگرم موادمخدر صنعتی با لفافه را کشف کردند و در این رابطه یک دستگاه موتورسیکلت توقیف و سه متهم دستگیر شدند.

سرهنگ عزیزی گفت: موتورسیکلت توقیفی روانه پارکینگ و متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

او گفت: پلیس مواد مخدر با اجرای ۶ هزار و ۹۸۸ عملیات پنج تن و ۸۷۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر را امسال کشف و ضبط کرده است.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: همچنین نیمه نخست امسال ۲۵ باند تهیه و توزیع موادمخدر منهدم و هفت هزار و ۳۸ نفر معتاد، نگهدارنده مواد مخدر، فروشنده و قاچاقچی دستگیر شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار