مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: با مدیریت بهینه فضای آموزشی و کمک خیران امسال هزار و ۵۰۰ کلاس درس جدید به استان افزوده شده که این اقدام، گامی مهم در جهت توسعه آموزش و عدالت آموزشی در منطقه است.

میثم لک زایی اظهار کرد: سیستان و بلوچستان به عنوان یک بخش کلیدی در توسعه آموزشی کشور همواره مورد توجه مسوولان و خیران بوده است.
وی با اشاره به ضرورت مدیریت فضای آموزشی با توجه به نوسازی مدارس ادامه داد: سیستان و بلوچستان در این زمینه توانسته به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد به طوریکه از ابتدای امسال ۷۱۰ کلاس درس به دانش‌آموزان تحویل داده شد و در حال حاضر، یک‌هزار و ۴۵۰ کلاس درس با زیربنای ۲۵۰ هزار متر مربع در حال ساخت بوده که این امر نویدبخش آینده‌ای روشن برای نسل‌های آینده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان تصریح کرد: یکی از موضوعات اساسی، رفع کمبود معلم با سیاست بومی‌سازی بوده که به برکت نظام جمهوری اسلامی به خوبی مدیریت شده است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های سرمایشی و گرمایشی استاندارد نیز از سه سال و نیم اخیر مورد توجه قرار گرفته و ۱۸ هزار کلاس درس به این سیستم‌ها مجهز شده‌اند.

لک زایی بیان کرد: این تلاش‌ها با حمایت قدرتمند خیران و همکاری دولت، توانسته گردش مالی و اعتباری آنان را به سمت ۳۰ هزار میلیارد ریال هدایت کند، که نشان از اهمیت و تأثیر فعالیت‌های خیرخواهانه در پیشرفت استان دارد.

وی عنوان کرد: آموزش زیربنای توسعه است و تمام تلاش‌ها در راستای تقویت این زیرساخت حیاتی ادامه خواهد یافت تا عدالت آموزشی به بهترین شکل ممکن محقق شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار