مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کارگران کشور امروز در مازندران با رقابت ۲۰۰ کشتی‌گیر آغاز شد.

علی باقری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کارگران کشور طی امروز و فردا در سالن سردار شهید سجودی بابل برگزار می‌شود، گفت: در این مسابقات که ۲۰ استان کشور شرکت کردند ۲۰۰ کشتی‌گیر در ۱۰ وزن با هم رقابت می‌کنند.

او افزود: نفرات برتر این رقابت‌ها با تصمیم کمیته فنی، به مسابقات کشتی کارگری قهرمانی کشور و مسابقات کارگری جهانی اعزام می‌شوند.

باقری با اعلام اینکه افتتاحیه و اختتامیه مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کارگران کشور با حضور مسئولان شهرستانی استانی و کشوری برگزار می‌شود، گفت: این مسابقات با همکاری اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، هیات ورزش کارگری استان و اداره کل ورزش جوانان استان مازندران برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد نشاط و همدلی بین کارگران است، افزود: یکی از برنامه‌های مهم ما، فعال کردن ورزش کارگری در واحد‌های تولیدی و کارخانجات است که این اتفاق می‌تواند اثرگذاری قابل توجهی داشته باشد.

باقری با اعلام اینکه توسعه ورزش کارگری به عنوان یکی از اولویت‌های جدی مورد توجه قرار دارد، گفت: برگزاری مسابقات و لیگ‌های کشوری یکی از موضوعاتی است که در راستای ایجاد انگیزه در بین اقشار کارگری و کارخانه‌ها در حال برنامه‌ریزی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران به اهمیت و جایگاه ورزش کارگری در استان پرداخت و افزود: هیات‌های ورزش کارگری نه تنها باید رشد ورزش را بین کارگران مورد توجه قرار دهند، بلکه باید نگاه ویژه‌ای به خانواده و فرزندان کارگر نیز داشته باشند.

باقری گسترش فرهنگ سازی و فعالیت‌های ورزشی را در برنامه‌های روزانه کارگران مهم برشمرد و خاطرنشان کرد: با برگزاری مسابقات شهرستانی، استانی و ملی می‌توان به این امر دست یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار