رییس هیات ورزش‌های همگانی استان زنجان گفت: همزمان با هفته نیروی انتظامی مسابقات یوگای قهرمانی استان با حضور ۷۰ بانو ورزشکار زنجانی در حال برگزاری است که نفرات برتر به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

محمدکریم رحیمی زاده با بیان اینکه ۷۰ بانوی ورزشکار زنجانی در مسابقات یوگا شرکت کردند گفت: این مسابقات از صبح امروز در سالن شهید عطایی شهر زنجان آغاز شده است و تا عصر ادامه دارد.

وی اضافه کرد: این مسابقات در پنج رده سنی برگزار شده است که حضور فعالانه علاقه مندان این رشته ورزشی را نشان می دهد.

رحیمی زاده با اشاره به اینکه هیات های ورزش های همگانی برنامه های متعددی را برای گسترش و توسعه رشته های مختلف مورد توجه قرار داده است، گفت: این هیات تلاش دارد حضور اقشار مختلف مردم در رشته های تحت پوشش را بیش از گذشته فراهم کند.

وی اظهار داشت: هم اکنون با تلاش‌های صورت گرفته سطح آگاهی مردم استان از یوگا بالا رفته است، روز به روز نیز بر میزان این آگاهی ها افزوده می‌شود و مردم بیش از پیش به اهمیت سلامتی پی می برند.

رییس هیات ورزش‌های همگانی استان زنجان همچنین خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی انجا م گرفته همایش پیاده روی خانوادگی چهارم آبان سال جاری با حضور اقشار مختلف مردم زنجان و با هدف شادابی و نشاط در بین عموم برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.