جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار و متخصصین بسیج گفت: جهاد تبیین و خانواده محور برنامه‌های امور بانوان بسیج قرار گیرد.

سرهنگ عباس حسینی جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در امور اقشار و متخصصین بسیج امروز در نشست با مسئولین امور بانوان رده های اقشاری سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش بانوان در نظام اسلامی و اهمیت نقش آفرینی آنان درجامعه اظهار کرد: بانوان علاوه بر نقش مادری و همسری با نقش آفرینی در اجتماع به تثبیت و نهادینه‌سازی الگوی زن مسلمان می پردازند. 

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر نقش آفرینی مسئولین امور بانوان اقشار و متخصصین بسیج در قبال جامعه هدف بانوان در هر قشر، گفت: بانوان متخصص بسیج با تاکید بر  هویت زن مسلمان به تبیین موازین انقلاب اسلامی، بیان پیشرفت‌ها و دستاوردها در قشرهای مختلف بپردازند.

جانشین ستاد تخصصی اقشار و متخصصین بسیج سپاه قدس گیلان با بیان اینکه انتظار می‌رود تا بانوان اقشار با تهیه نظام مسائل بانوان قشر تخصصی خود، مشکلات، راهکارها و نیازمندی ها را مشخص و مسیر تعالی بانوان در هر قشر تخصصی را هموار کنند، گفت: تشکیل هیئت اندیشه ورز در تراز بانوان متخصص بسیج، از دیگر انتظاراتی است که شایسته است توسط بانوان هر قشر باحضور نمایندگان جامعه هدف خود محقق و چالش ها، نیازمندی ها و راهکارها مورد بررسی قراربگیرد. 

حسینی با تاکید بر اینکه برنامه های جامعه قشری برمحورهای جهاد تبیین، خانواده محوری و تقویت قدرت تشخیص حق از باطل، برنامه ریزی و اجرا گردد، افزود: احیای هویت زن مسلمان، بصیرت دینی و تحکیم بنیان خانواده به عنوان محور فعالیت های پیش روی اقشار تخصصی، در  دستور کار امور بانوان متخصص بسیج قرار بگیرد.

گفتنی است، در پایان، مسئولین امور بانوان هرقشر تخصصی به ارائه گزارش فعالیت های ۶ ماهه نخست سال قشر تخصصی خود پرداختند.

 

برچسب ها: بانوان ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.