کارگری جوانی در مس سرچشمه حین انجام کار با کمپرسور دچار گاز گرفتگی شد و جان خود را از دست داد.

 معاون پشتیبانی مجتمع مس سرچشمه گفت: این کارگر ۳۰ ساله شامگاه چهارشنبه در این مجتمع حین انجام کار جان خود را از دست داد که علت دقیق حادثه در دست بررسی است.

فخرآبادی معاون پشتیبانی مجتمع مس سرچشمه افزود ر بالای کارخانه مولیبدن مجتمع ۲ کمپرسور وجود دارد که وقتی مشکلی برای خط نیتروژن پیش آمد این ۲ کمپرسور روشن می‌شود.

وی ادامه داد: در فرایند کار مشکل خط نیتروژن حل شده و پس از آن کارگر مذکور به بالای کارخانه رفته تا کمپرسور‌ها را خاموش و خط نیتروژن را وصل کند.

معاون پشتیبانی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان بیان کرد: محل وجود کمپرسور‌ها در بالای کارخانه درِ بزرگی دارد و اینگونه نیست که محیط بسته‌ای باشد که کارگر مذکور در آن دچار گاز گرفتگی شود.

وی خاطرنشان کرد: پس از پنج دقیقه همکاران کارگر مذکور مشاهده می‌کنند که وی از آن اتاق بیرون نیامد و وقتی به بالای کارخانه مراجعه می‌کنند مشاهده می‌شود که این کارگر متاسفانه جان خود را از دست داده است.

فخرآبادی تصریح کرد: البته بحثی که وجود دارد این است که شاید این کارگر سکته کرده باشد، به هرحال علت دقیق حادثه در دست بررسی است و علت دقیق فوت کارگر بعد از کالبد شکافی پیکر مشخص خواهد شد.

وی بیان کرد: این کارگر ۳۰ ساله سابقه هفت سال فعالیت در مجتمع مس سرچشمه را داشته است.

برچسب ها: مس سرچشمه ، کارگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار