مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: با وجود اینکه در بازی با ازبکستان احترام گذاشتیم، اما به ما بی‌احترامی شد.

مهدی طارمی  مهاجم تیم ملی فوتبال پس از تساوی مقابل ازبکستان در مسابقات انتخابی جام جهانی اظهار کرد:  بازی سختی بود و از قبل این موضوع را می دانستیم. برای این اردو یک سری شرایط خاص داشتیم و تلاش کردیم بازی خوبی انجام دهیم.

او افزود: متاسفانه در نیمه اول طوری که می‌خواستیم پیش نرفت و چیزی که مد نظرمان بود انجام نشد. در نیمه دوم با اخراجی که دادیم کار برایمان سخت شد، اما  توانستیم بازی را کنترل کنیم و موقعیت گل بسازیم. با شرایطی که وجود داشت نتیجه عادلانه‌ای به دست آمد.

 مهاجم تیم ملی درباره میزبانی در کشور ثالث بیان کرد: وقتی بازی در کشور خودمان باشد حمایت طرفداران باعث دلگرمی ما می شود، اما متاسفانه یا خوشبختانه این شرایط به وجود آمده است. تمام تلاشمان را می‌کنیم که بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و با یک برد شرایطمان در جدول بهتر شود.

طارمی در باره تاثیر VAR در نتیجه بازی گفت: ما به تصمیم داور احترام گذاشتیم. من با داور صحبت کردم و به او گفتم به تصمیم شما احترام می‌گذاریم اما شما مطمئنی دست بازیکن در زمان اعلام خطای هند، بسته بود؟ البته  چیزی که بعد از بازی دیدیم متوجه شدیم علی رغم احترامی که در بازی گذاشتیم به ما بی احترامی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار