رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در یادواره شهدای کمیته امداد امام خمینی ره استان فارس حضور یافت.

ابراهیم عزیزی در نشستی در حاشیه این یادواره و در جمع خانواده شهدای کمیته و مدیران این نهاد در سخنانی با اشاره به مقام شامخ شهدا و تاریخ پر افتخار شیعه اظهار داشت: ما همواره در راستای یک تفکر ناب دینی همراه با حماسه آفرینی، ایثار و از خودگذشتگی، به دنبال یک حیات طیبه بوده ایم که شهادت در آن جایگاه ویژه‌ای دارد.

او افزود: مکتب اسلام برای رهایی بشریت از دست اشقیا در اقصی نقاط جهان منشأ حماسه‌های بزرگ بوده و از صدر اسلام تاکنون مردان و زنان قهرمانی در این جغرافیای بدون مرز، جان خود را در طبق اخلاص نهاده اند.

عزیزی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کمیته امداد خاطرنشان کرد: امروز این یادواره‌ها به ما تذکر می‌دهد که یک فصل درخشان به نام دفاع مقدس چه جایگاهی در این کشور دارد؛ دفاعی که درس بزرگی به اجانب داد و اوج ایمان و اراده و از خودگذشتگی را تبلور بخشید.

رییس کمیسیون امنیت ملی در ادامه با اشاره به اتفاقات اخیر منطقه نقش ایران در ایجاد مقاومت نیز گفت: در عملیات‌های وعده صادق به ملت ایران قول دادیم که انتقام شهدا را خواهیم گرفت و این نخستین پیام به همگان بود. این اقدام یک اقدام بازدارنده بود و موازنه را در غرب آسیا تغییر داد.

او ضمن گرامیداشت شهید سید حسن نصرالله و سایر شهدای مقاومت ادامه داد: این عملیات دلیل روشنی بر قدرت نظامی ایران اسلامی است که ابعاد گسترده و پیچیده آن باید تبیین شود.

عزیزی با بیان اینکه جبهه مقاومت نیازمند پشتیبانی و حمایت است، خاطرنشان کرد: یادواره شهدا سرمایه معنوی برای مسیر پیش رو است و امیدواریم جامعه اسلامی ما بیشتر از این ظرفیت بهره‌مند گردد و کمیته امداد نیز همچون همیشه یاری رسان مردم مظلوم باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار