نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: با جدیت باید با فسادهای کوچک و کلان مقابله کرد چراکه سهل انگاری در این زمینه باعث از بین رفتن اعتماد عمومی می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه قزوین در دیدار بازرس کل استان گفت: مبارزه با فسادهای کلان بسیار ارزشمند است، اما نباید طوری باشد که به مفاسد کوچک توجه نشود، به هر دو در کنار هم باید توجه شود، برای مثال شرکت‌های خودرویی چهره نهادهای مختلف نظام را مخدوش کرد و در زمان مناسب به آن توجه نشد.

وی افزود: آن‌هایی که اعتماد مردم را آتش می‌زنند، به مراتب پلیدتر و پست‌تر هستند از فتنه‌گرانی که در ایام اغتشاشات سطل زباله آتش می‌زدند، زیرا اعتماد مردم عمود خیمه انقلاب است، مردم باید به نظام اعتماد کنند، معنای اعتماد مردم به نظام این است که مردم پای کار دفاع از نظام هستند و در مقابل فتنه‌گران و پای امنیت کشور ایستاده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اضافه کرد: مردمی که موضوعاتی را به شما گزارش می‌کنند، باید در جریان پیگیری گزارشات خود باشند، اگر گزارش اشتباهی داده‌اند باید به آن‌ها اطلاع داده شود که گزارششان اشتباه بوده است، در غیر این صورت هم باید موضوع و مسئله‌شان پیگیری و در جریان نتیجه قرار بگیرند.

حجت‌الاسلام و المسلمین عابدینی عنوان کرد: ارتباط با مردم بسیار کار پسندیده‌ای است، این ارتباط می‌تواند در مساجد شکل بگیرد، حتی شما می‌توانید به‌صورت مجزا با امامان جماعت ارتباط بگیرید، این عزیزان یاران خوبی برای شما هستند.
 
وی تأکید کرد: خودتان را عضو افتخاری نماز جمعه بدانید، نماز جمعه را به‌عنوان پایگاهی در نظر بگیرید که نمازگزاران بدانند اگر حرفی با شما دارند، بهترین جا برای عنوان کردن حرف‌هایشان همانجاست.

امام جمعه قزوین بیان کرد: سفرهای شهری، روستایی و اداری شما بسیار مهم و مؤثر است، برای مثال استان را رصد کنید و ببینید چرا یک جا کاخی ساخته می‌شود اما در کنار آن یک صاحب باغ نمی‌تواند یک سرپناه چند متری برای ابزارش ایجاد کند؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار