رئیس جمهور سابق آمریکا پس از انتشار مصاحبه رقیب دموکراتش در شبکه سی بی اس خواستار لغو مجوز پخش این شبکه شد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و نامزد انتخابات آتی آمریکا روز پنجشنبه در پلتفرم رسانه اجتماعی Truth Social خود نوشت: (برنامه) ۶۰ دقیقه بخش عمده‌ای از اخبار سی بی اس است که به تازگی بزرگترین تقلب در تاریخ رسانه‌ها را انجام داده است.

براساس گزارش آر تی، رئیس جمهور سابق آمریکا در ادامه افزود: کانال فاسد باید به کسی فروخته شود که بالاترین قیمت را برای آن ارائه دهد.

او همچنین پخش مصاحبه با کامالا هریس معاون فعلی رئیس جمهور و نامزد دموکرات‌ها در انتخابات را یک کلاهبرداری بزرگ و یک رسوایی بی سابقه توصیف کرد.

ترامپ قبلا سی بی اس را متهم کرده بود که تهیه کنندگان آن ویرایش‌های مهمی را در مصاحبه‌ای با معاون رئیس جمهور کامالا هریس قبل از پخش انجام داده اند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار است در تاریخ ۵ نوامبر برگزار شود و حزب دموکرات با کامالا هریس و حزب جمهوری خواه توسط دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق نمایندگی خواهند شد.

تایج تازه‌ترین نظرسنجی‌های منتشرشده حاکی از رقابت فشرده میان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ و کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور کنونی و نامزد دموکرات‌ها در ایالت‌های کلیدی است. 

براساس نتایج نظرسنجی انجام شده از سوی موسسه فایوثرتی‌ایت، هریس در برخی ایالت‌های کلیدی پیشتاز است. هریس با ۱.۸ امتیاز در میشیگان، یک امتیاز در نوادا، ۰.۷ امتیاز در پنسیلوانیا و ۱.۸ امتیاز در ویسکانسین پیشتاز است. در همین حال، ترامپ در ایالت‌های کلیدی دیگر عملکرد بهتری داشته است.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار