منابع رسانه‌ای فاش کردند که نظامیان آمریکایی در پایگاه اشغالی التنف سوریه از ترس حمله پهپادی مقاومت عراق تجهیزات جدید آورده‌اند و در آماده‌باش هستند.

منابع میدانی به المیادین نت گفتند که نظامیان آمریکایی حاضر در پایگاه اشغالی التنف در مثلث مرزی سوریه، اردن و عراق، تسلیحات و تجهیزات اضافی را با هدف تقویت  حالت تدافعی و سامانه‌های تجهیزات دفاع هوایی تخصصی‌تر به این پایگاه آورده‌اند.

براساس گزارش المیادین، این منابع توضیح دادند که هدف از این تقویت دستیابی به دو هدف است اول محافظت از پایگاه در برابر هرگونه حمله مورد انتظار مقاومت که در عرض یک هفته حدود ۶ حمله به پایگاه‌های آمریکایی در سوریه انجام داده است و دوم: برای کمک به رژیم تروریستی اسرائیل برای کاهش شدت حملات مقاومت عراق علیه آن در منطقه.  

این منابع خاطرنشان کردند: طرف آمریکایی فعال‌سازی دستگاه‌های شناسایی ویژه نظارت بر هواپیما‌های بدون سرنشین را با هدف رهگیری آنها قبل از عبور از جنوب سوریه در راستای جولان اشغالی سوریه آغاز کرده است. این اقدام پس از تشدید حملات  مقاومت اسلامی عراق علیه اهدافی در اراضی اشغالی سوریه و فلسطین انجام می‌گیرد که چند روز پیش منجر به کشته شدن چندین نظامی صهیونیست شد.

این منابع معتقد بودند که رژیم تروریستی  اسرائیل از واشنگتن خواست تا برای کاهش تاثیر حملات پهپادی از عراق مداخله کند و سعی کند به طور کامل به فعالیت آنها پایان دهد.  

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار