در راستای تعاملات علمی، آموزشی و پژوهشی تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی مراغه و دادگستری کل استان آذربایجان غربی به امضا رسید.

 تفاهم‌نامه همکاری با حضور پور قهرمانی رئیس دانشگاه آزاد مراغه و عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به امضار رسید.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: یکی از تاکیدات همیشگی مجموعه مدیریت دادگستری استان تقویت ارتباطات با مجموعه‌های علمی و نخبگان اعم از دانشگاهی و حوزوی می‌باشد و این مهم همواره با برگزاری نشست‌های مشترک و حضور در مجامع علمی در دستور کار قرار دارد.

عتباتی افزود: تعامل و ارتباط بین مجموعه قضایی و دانشگاهی و کمک دانشگاهیان با ارائه نظرات و پیشنهادات سازنده در حوزه‌های مختلف از جمله پیشگیری و صیانت از حقوق عامه به نفع مردم است.

وی اضافه کرد: در مباحث حقوقی دائماً مسائل جدید و متنوع پیش می‌آید و با توجه به پیشرفت‌ها در تجارت الکترونیک و رمز ارز‌ها می‌بایست با تبادل اطلاعات دانش حقوقی در این موارد بروز شود. 

عتباتی گفت: همکاری دو مجموعه در انتشار نشریه و برگزاری کنفرانس‌های حقوقی موجب تقویت تعامل و همکاری دو مجموعه می شود.

رئیس دانشگاه آزاد مراغه تقویت ارتباطات مجموعه‌های دانشگاه و دستگاه قضایی را موجب ارتقای علمی دو مجموعه دانست.

 پور قهرمان افزود: هدف از عقد تفاهم نامه را گسترش و ارتقای مطالعات و پژوهش‌های حقوقی و قضایی در سطح کشور، کمک به ایجاد ارتباط و همکاری حقوقی بین محققان، استادان، دانشجویان و پژوهشگران مرکز تحقیقات حقوق و قضات دادگستری و انتشار نتایج پژوهش‌های کاربردی حقوقی و قضایی عنوان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.