رضازاده گفت: بانک‌های نهبندان در پرداخت تسهیلات مسکن به معلولان همکاری نمی‌کنند.

در جلسه‌ای با حضور نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی و فرماندار نهبندان مسائل معلولان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی نهبندان مورد بررسی قرار گرفت. 

رضازاده رئیس بهزیستی نهبندان در این جلسه از عدم همکاری بانک‌ها با معلولین گلایه کرد و گفت: در شهرستان‌های دیگر استان بانک‌ها با معلولان این نهاد جهت پرداخت تسهیلات همکاری می کنند، اما این همکاری در بانک‌های نهبندان مشهود نیست. 

او افزود: بانک‌های نهبندان در پرداخت تسهیلات مسکن حتی با ارائه غیم نامه نیز حاضر به پرداخت تسهیلات مسکن به معلولان نیستند.


بیشتر بخوانید


نخعی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: بانک‌ها نه تنها برای پرداخت تسهیلات همراهی لازم را ندارند بلکه توجیهات خاصی را دارند که این موضوع را پیگیری خواهیم کرد. 

او همچنین بر پیگیری حضور نیرو برای کاردمانی و گفتاردرمانی در حوزه مددکاری بهزیستی هم تاکید کرد و افزود: در شهرستان این نیاز احساس می‌شود و باید پیگیری کرد تا نیروی کاردرمانی در نهبندان به صورت مداوم حضور داشته باشد. 

گفتنی است در حاشیه این جلسه ۶ دستگاه ویلچر برقی با اعتبار ۳۶۰ میلیون تومان از محل تفاهمنامه بین بهزیستی و آستان قدس رضوی به معلولان جسمی حرکتی تحویل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.