نماینده عالی دولت در استان البرز با صدور پیامی روز ملی استان البرز را تبریک گفت.

 امروز، در روز ملی استان البرز، فرصتی است تا به افتخارات و ویژگی‌های منحصر به فرد این دیار سرسبز و پربار بپردازیم. استان البرز، که به حق ملقب به ایران کوچک است، با تنوع فرهنگی، قومی و جغرافیایی خود نمادی از وحدت و همدلی در کشور عزیزمان ایران است. بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در این زمینه، تداعی گر اهمیت این استان در ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی، اتحاد، همگرایی و انسجام مجموعه اقوام تحت لوای جمهوری اسلامی ایران، است. 
البرز، با تاریخ غنی و ظرفیت‌های بی‌نظیر طبیعی، همواره مهد علم، هنر و تلاش بوده است. این استان به عنوان یکی از کانون‌های مهم صنعتی و اقتصادی کشور، نقش بسزایی در رشد و شکوفایی ایران اسلامی دارد. 
حال آنکه ما با همت و اراده جمعی خود، توانسته‌ایم در مسیر توسعه و پیشرفت گام برداریم. در این روز، به یاد افرادی که برای آبادانی و پیشرفت این سرزمین تلاش کردند، تجدید میثاق می‌کنیم و دستان پرمهر اهالی این سرزمین را برای ارتقاء کیفیت زندگی مردم، حفظ محیط زیست و تقویت زیرساخت‌ها به گرمی می‌فشاریم تا با هم و در کنار هم آینده‌ای روشن‌تر برای نسل‌های آینده بسازیم. همچنین به تبعیت از شعار سال، بر اهمیت مشارکت شهروندان در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها تأکید دارم.
 ضمن تبریک این روز به تمامی مردم فرهیخته، شهیدپرور و ولایتمدار البرز، امیدوارم در سایه همدلی و وفاق، البرزی آبادتر و سعادتمندتر بسازیم.
 
مجتبی عبداللهی 
استاندار البرز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار