نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه گذاری خارجی می‌تواند بسیاری از گره‌های اقتصادی ما را در بخش‌هایی چون اشتغال باز کند.

نخعی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه دیدار با مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان گفت: امروز دیداری با مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی و فرماندار نهبندان داشتم و درباره سرمایه گذاری به عنوان یکی از اولویت‌های توسعه گفت و گو کردیم.

 وی افزود: همه ما در زمینه جذب و تقویت سرمایه گذاری خارجی وظیفه و مسئولیت داریم.

نخعی با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مهم بحث هدایت افرادی است که برای سرمایه گذاری خارجی به خراسان جنوبی مراجعه می‌کنند، ادامه داد: خراسان جنوبی استانی با ظرفیت بالا در مناطق متعدد و در شرق و غرب است.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اگر این ظرفیت‌ها معرفی و سرمایه گذاران به این بخش‌ها هدایت شوند زمینه سرمایه گذاری خارجی فراهم و موجب اشتغال زایی می‌شود.

وی گفت: سرمایه گذاری خارجی می‌تواند بسیاری از گره‌های اقتصادی ما را در بخش‌هایی چون اشتغال باز کند.

نخعی اظهار کرد: در نهبندان و سربیشه یکی از موضوعات بسیار خوب برای سرمایه گذاری بحث انرژی‌های نو و تجدید پذیر است چرا که یکی از بهترین و مستعدترین نقاط کشور برای بهره مندی از این انرژی‌ها است که در این زمینه مطالعات بسیار خوبی انجام شده است.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ظرفیت معدنی شهرستان سربیشه نیز برای سرمایه گذاری بسیار مطلوب است، یادآور شد: امیدواریم در این حوزه‌ها طرح‌های خوبی ارائه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.